Παρασκευή 21 Μαρτίου 2008

Έπιασα δουλειά στο Applestore!

Ok, όχι σε κανονικό Applestore, αλλά στο "Applestore Demo Center" της εταιρίας Elite (Apple Premium Reseller - επίσημος μεταπωλητής) στην οδό Αγγελάκη αρ. 23, στη Θεσσαλονίκη φυσικά.

Οι Θεσσαλονικιοί/ές αλλά και περαστικοί από τη συμπρωτεύουσα, μπορείτε να περάσετε να τα πούμε κι από κοντά. Είμαι στο store από Δευτέρα εώς Σάββατο 09:30-15:30. Εδώ και καιρό ήμουν σε "training mode" και τώρα έπιασα δουλειά κανονικά. Δεν χρειάζεται να σας πω ότι θεωρώ πως είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση για να μετατρέψω τις ορδές παραθυρόχρηστες σε κάτι πιο αποδεκτό στην κοινωνία (ήτοι χρήστες υπολογιστών Macintosh).

Καθημερινά περνάνε από το μαγαζί αρκετοί περίεργοι για τους υπολογιστές Mac, κυρίως καμμένοι χρήστες Windows. Η επιτυχία του iPhone αλλά και το νέο πολυδιαφημισμένο Macbook Air, δρουν σαν κράχτες για την αγαπημένη μας πλατφόρμα. Από όσα έχω δει ως τώρα στο μαγαζί (που είμαι σχεδόν δύο βδομάδες), πιστεύω ότι η Apple έχει επιτέλους κεντρίσει το ενδιαφέρον και του Έλληνα καταναλωτή. Μπορεί, αν συνεχισει με αυτόν τον ρυθμό να έχουμε και επίσημη παρουσία της Apple στην Ελλάδα σε κάνα-δύο χρόνια!

Μέσω της δουλειάς, έρχομαι σε επαφή με όλα τα μηχανήματα της Apple, όπως Mac Pro και το νέο Macbook Air και μπορώ να έχω μια πιο σφαιρική άποψη γι' αυτά τόσο σαν καταναλωτής προϊόντων της Αpple όσο και ως πωλητής. Το Macbook Air ας πούμε που δεν το είχα και τόσο σε εκτίμηση, είναι εξαιρετικά εντυπωσιακό από κοντά και το Multitouch trackpad δουλεύει με εξαιρετική ακρίβεια. Αν είσθε τύπος του trackpad όπως κι εγώ, θα απορείτε πως μπορούσατε τόσο καιρό χωρίς αυτό. Σίγουρα είναι ένας ικανός λόγος για να περιμένετε τα νέα Macbook Pro.

Τον τελευταίο καιρό έγραφα σποραδικά, λόγω της "αλλαγής περιβάλλοντος". Μια νέα δουλειά (ακόμα και για τα προϊόντα της Apple) έχει στην αρχή τις δυσκολίες της με αποτέλεσμα να γυρνώ σπίτι μου κατάκοπος και να μην έχω όρεξη ούτε για browsing, πόσο μάλλον για blogging. Φυσικά, σιγά-σιγά προσαρμόζομαι στις νέες συνθήκες και θα επανέλθω σύντομα στα φυσιολογικά για μένα δεδομένα.

Κάνοντας κλικ εδώ μπορείτε να δείτε κάποιες φωτογραφίες που τράβηξα από το μαγαζί. Εύχομαι να τα πούμε κι από κοντά!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

nice!congrats!
όταν είναι να πάρω τον πρώτο μου mac που ελπίζω ναναι σύντομα , θα σου'ρθω:)

Jimbo είπε...

Μπράβο! Όντως ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση!

Αντε σου εύχομαι πολλούς switchers!


PS: Αν έρθουμε από Πειραιά καμια έκπτωση παίζει :ΡΡΡ

suicico είπε...

Καλη φαση .. ,μπραβο ...
Εμενα σε κανενα μαναβικο με κοβω :D
Εχει και εκει apples

fantasmamore είπε...

Καλή αρχή!

nicktoumpelis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια και καλή αρχή!

Περνάω που και που από το AppleStore για να βλέπω τι παίζει και τι κυκλοφορεί, τις τιμές κ.λπ.

thalis είπε...

sigalakos ο Βαπτιστής!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ευχαριστώ όλους σας για τα συγχαρίκια!
@dimhap Έλα switcher, έλα (κατά το Τρέξε Λόλα, τρέξε)!
@jimbo Θα'ρθεις από τον Πειραιά για έκπτωση; Α, εσύ είσαι τελείως καμμένος. Να 'ρθεις για τα ωραία μας κορίτσα και τους ενισχυμένους μας πιτόγυρους 8-)
@suicico Γιατί βρε μάστορα; Από ό,τι ξέρω, εκεί που δουλεύεις είσαι μια χαρά και το ωράριο μούρλια. Έλα κάποια στιγμή να τα πούμε από κοντά.
@macsphere Θυμάμαι, μου είχες πει για την αναζήτηση του iPod Touch. Σε περιμένω για βεγγέρα :-)
@thalis Κρίμα δεν είναι να φύγουμε από τον μάταιο τούτο κόσμο αβάπτιστοι; Εγώ απλά δίνω μέλι στην αρκούδα. Τώρα με τα Windows sVista, όλοι δικαιολογία ψάχνουν να πετάξουν τον TurboX τους από το παράθυρο ;-)