Δευτέρα 26 Μαΐου 2008

Όχι άλλο iPhone!

Κατά το "Όχι άλλο κάρβουνο!" που αναφωνεί ο Νίκος Κούρκουλος στην Φωσκολιάδα, Ορατότης Μηδέν. Αυτή η δημοσιεύση είναι μέσα στη γκρίνια και στη μίρλα. Βγάζω τα σώψυχα μου εδώ, γιατί ακόμα δεν βγήκε το iPhone εν Ελλάδι αλλά εγώ θα καταρρεύσω και θα καταπέσω σαν Αμερικανικός πύραυλος πριν παρέλθει το καλοκαίρι. Και εξηγούμαι:

Δεν ξέρω αν έχετε υπόψη σας από δημογραφικά του μέσου Έλληνα, αλλά σίγουρα κάτι θα έχει πάρει το αυτί σας. Οι περισσότεροι Έλληνες και καλά "γκατζετάκηδες", είναι στην ουσία "κινητάκηδες". Ξέρετε, αυτοί που την βρίσκουν να αλλάζουν 3 φορές το χρόνο κινητό σαν να ήταν υποκάμισο, αλλά δεν έχουν καν έναν υπολογιστή στο σπίτι τους, για να μη μιλήσουμε για φωτογραφικές μηχανές (έχει το κινητό) και βιντεοκάμερες (πάλι έχει το κινητό). Γιαλατζί γκατζετάκηδες δηλαδή. Μούργα people.

Ε, αυτή η άτιμη φάρα που θεωρεί ότι τεχνολογία είναι τα 7 megapixels του κινητού τους και το bluetooth handset, δυστυχώς απότελουν το target group του iPhone στην Ελλαδάρα μας. Ενώ στο εξωτερικό, η αγορά των Smartphone απευθύνεται στα ανώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα (ήτοι λεφτάδες businessmen με λίρες στα κιούπια και Γερμανικά αυτοκίνητα) και στους ματσωμένους τρέντηδες, στην Ελλάδα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο! Εδώ θα δεις τον κάθε τελευταίο που δεν έχει να φάει, με Nokia N95 με 8GB και κάμερα 5 megapixels ή τέτοιων δυνατοτήτων τουλάχιστον. Μόνο με αυτό καταγίνονται όλη την ημέρα και ας μην ξέρουν καν να το χρησιμοποιούν. Την βρίσκουν να απαριθμούν ένα σωρό άχρηστα για αυτούς features. Να βγάζουν έξω τα κινητά τους στις καφετέριες και να συγκρίνουν ringtones (συνήθως η τελευταία λέξη του σκυλάδικου).

Δυστυχώς αυτοί οι άνθρωποι θεωρούν ότι και το iPhone είναι τέτοιο κινητό, προφανώς γιατί το ακούσαν στον Antenna ή στις κοσμοπολίτικες ειδήσεις του Star Channel ή τους το είπε ο "γαμάτος" φιλαράκος πωλητής του Γερμανού, Στέλιος, που ξέρει από "γκάτζετς".

Τί το ήθελε η Vodafone και ανακοίνωσε ότι θα φέρει το iPhone στην Ελλάδα; Με έχουν πρήξει στο Applestore καθημερινά αυτή η προσφιλής κάστα ανθρώπων που ανέλυσα παραπάνω. Και ακόμα δεν έχει έρθει στην Ελλάδα. Κάθε μέρα θα έχω τουλάχιστον 5 τηλεφωνήματα και άλλους 5 "πελάτες" που θα με ρωτούν για το iPhone. Και δεν θα είχα κανένα πρόβλημα με δαύτους αν ήταν φυσιολογικοί πελάτες και όχι φίτσουλες που μετατρέπουν το Applestore σε δεύτερης διαλογής κινητάδικο. Αντί να αναλώνω τον χρόνο μου στο μαγαζί για να πουλάω Macintosh υπολογιστές (θεάρεστο επάγγελμα), ακούω τις τζιγκιφριουνίστικες γκρίνιες του κάθε "γκατζετάκια" για το πως το iPhone δεν έχει κάμερα 18 megapixels με 5χ οπτικό ζουμ και φλας, ραδιόφωνο FM/AM, GPS και ούτω καθεξής. ΔΕΝ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!

Θες να το πάρεις, πάρ'το. Δεν θες; Μη σώσεις. Εμένα γιατί με πρήζεις δεν μπορώ να καταλάβω.

Φαντάζομαι όταν κυκλοφορήσει το iPhone στην Ελλάδα, θα πρέπει να παραιτηθώ γιατί δεν την παλεύω! Θα έρχονται ορδές ρεμπετασκέδων στο Applestore κάθε μέρα, να με ρωτάνε για το iPhone που πήραν και πως να στέλνουν ringtones στον φίλο τους με bluetooth.

Και κλείνω με ένα απαύγασμα σχολίων και ερωτηματικών που ταλανίζουν τον μέσο Έλληνα: "Αλήθεια το iPhone πότε θα έρθει στην Ελλάδα μπας και ξέρετε; Θα έχει GPS και 3G και καλύτερη κάμερα με ζουμ; Και αν ναι πόσο θα κοστίζει; Μήπως να το πάρω από Αμερική ή να περιμένω; Θα έχει Ελληνικά και το bluetooth θα είναι ξεκλείδωτο; Μα καλά μόνο η vodafone θα το φέρει; Ελπίζω να μην έχει το κόκκινο μενού Vodafone Live. Να είναι και πιο μικρό και να κρατάει περισσότερο η μπαταρία και να το φέρει και η Cosmote που πιάνει καλύτερα στην Άνδρο. Μα γιατί δεν στέλνει MMS; Θα φορτώνει τους χάρτες GPS που έχω αγοράσει από την Garmin για το Windows Mobile κινητό μου; Ελπίζω να τραβάει και βίντεο για να κάνω την πρώτη μου amateur πορνοταινία με την φιλενάδα μου (πολύ σκυλί αλλά το λέει η περδικούλα της στο κρεββάτι). Α, και να 'χει εMεSεN μέσεντζερ και Hotmail."Τί κάνετε μωρέ; Όχι άλλο κάρβουνο! ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟ!!!

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ax re sigalako poso dikio exeis!
kai an kai i timi toy otan tha erthei einai se eksopragmatika epipede(poy malon tha einai) malon kati tetioi tha to exoyn..kai kala gia mostra

ctsakmalis είπε...

να σε αγκαλιάσω??
μπράβο φίλε ωραία τα έγραψες
θα πάρουν όλοι iphone και θα γίνουν και mac experts στις ringtones και τα μηνύματα.
άντε μην αρχίσω.

john είπε...

Me to iphone arketoi jeroles 8a katalaboyn posa mprosta brisketai i apple kai poso sebetai ton pelatis tis

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Μπα... θα λένε ότι το multitouch το έκλεψε η Apple από την Microsoft (αν είδατε την παρουσίαση των νέων Windows 7 που ΘΑ βγουν ΚΑΠΟΤΕ και ΘΑ έχουν multitouch και Dock bar!). Μπάσταρδη Microsoft!

Ανώνυμος είπε...

Πρώτη φορά βλέπω ρατσιστή σε προϊόντα. Δηλαδή αν μπω να ρωτήσω για το MacBook Air είμαι κυριλέ ενώ αν κάνω ερώτηση για το iPhone είμαι σκυλέ; Εκτός και αν υπάρχει συγκεκριμένη λίστα με ερωτήσεις που μας επιτρέπεις οπότε αν έχεις την καλοσύνη δημοσίευσέ-τη.

Μου θυμίζει αυτό που γινόταν παλαιότερα με τη μουσική "Μου ζήτησε πληροφορίες για Black Sabbath. Ποιός; Ο φλώρος που ακούει μόνο Nirvana & Lenny Kravitz".

Ηρέμησε αγαπητέ. Σε applestore δουλεύεις, για apple προϊόντα θα σε ρωτάμε.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

freddo δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά αυτό εδώ που διαβάζεις είναι ένα προσωπικό blog στο οποίο εκθέτω τις δικές μου απόψεις, τα βάσανα και τις στεναχώριες μου. Είναι ένα προσωπικό ημέρολογιο και όχι ένα εργαλείο προπαγάνδας και marketing της Apple.
Αυτό το blog δεν το γράφει η Apple, αλλά εγώ ο Αντώνης Σιγάλας και εώς εκ τούτου εκφέρω την δική μου άποψη η οποία δεν εναρμονίζεται πάντα με τις προθέσεις και τις επιδιώξεις της Apple.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι στο Applestore κάνω του κεφαλιού μου και κράζω τους πελάτες που ρωτούν για το iPhone. Κάθε άλλο μάλιστα, είμαι πολύ ευγενικός όπως με όλους τους πελάτες. Πάρ'αυτα θα μου επιτρέψεις στο προσωπικό μου blog να εκθέτω τις προσωπικές μου απόψεις. Όσο για την σύγκριση Ozzy Osbourne και Lenny Kravitz, δεν βλέπω κάτι αρνητικό σε κάποιον πωλητή που έχει σχέση με το αντικείμενο (είτε είναι μουσική ή υπολογιστές) και έχει προσωπικές απόψεις. Έχω πρόβλημα με κάποιον πωλητή όταν είναι άσχετος και μιλάει για πράγματα για τα οποία δε γνωρίζει και με έναν πωλητή που είναι αγενής και αποπαίρνει τους πελάτες του. Σε βεβαιώ ότι είμαι τυπικός και σωστός στη δουλειά μου και αν καμμιά φορά περνάς από το Applestore της Αγγελάκη σε καλώ να το ανακαλύψεις (και να με ρωτήσεις ό,τι θες για το iPhone). :-D

Ανώνυμος είπε...

ΟΚ, έχω μια ερώτηση: Τί θες να μάθεις για το iPhone;


;)