Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2007

Το iPod Touch τα σπάει!

Παρέλαβα το iPod Touch την Παρασκευή από το ταχυδρομείο και έκτοτε δεν ασχολούμαι με τίποτα άλλο. Το μαύρο Macbook μου, που μέχρι πρότινος κατανάλωνε το 80% του χρόνου μου, φαντάζει πολύ ρετρό τεχνολογία ξαφνικά. Το λειτουργικό αφής του iPod Touch και κατά συνέπεια του iPhone είναι εκπληκτικό και το πληκτρολόγιο αφής πανεύκολο να το συνηθίσεις και να γράφεις πολύ γρήγορα. Διαβάστε περισσότερα στην αναλυτική κριτική μου για το MacLife.gr. Με διαφορά το κορυφαίο γκατζετάκι που είχα την τύχη να πέσει στα χέρια μου :-)

Τις 2-3 μέρες που το έχω στην κατοχή μου, δοκίμαζα το ασύρματο δίκτυο του και εντυπωσιάστηκα με το πόσα ασύρματα δίκτυα βρίσκει κανείς στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και μάλιστα αρκετά από αυτά ανοιχτά. Στο Tres Marie, στο Ciel (Electra Palace) και πολλές άλλες περιοχές "δανείζουν" απλόχερα το διαδίκτυο. Εξοπλίστηκα με κάρτα Netkey της Forthnet για το wifi hotspots της στα Starbucks, αλλά μάλλον θα μείνει αχρησιμοποιήτη. Πέρα από το Internet όμως, στο iPod Touch ευχαριστιέσαι να βλέπεις και βίντεο. Σαράντα λεπτά αναμονής στο οδοντιατρείο πέρασαν απαρατήρητα με ένα επεισόδιο Weeds και η μπαταρία δεν κατάλαβε τίποτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: