Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2007

Ένα αναίσθητο iPodάκι!

Χθες το βράδυ έφαγα την στεναχώρια του αιώνα. Κουλαριστός καθώς έπαιζα με το iPod Touch μου (ναι το παίζω συνέχεια, χεχε) ξαφνικά η οθόνη δεν ανταποκρινόταν στις εντολές μου. “Κόλλησε” λέω από μέσα μου και του κάνω ένα hard reset. Τίποτα! Η οθόνη δεν μπορούσε ούτε να ξεκλειδώσει. Δεύτερο και τρίτο reset δεν έκαναν τίποτα. Μια βόλτα στο Support της Apple και συστήνει σαν ultimate λύση το restore. Το Restore το κάνεις μέσω iTunes και σου ξυρίζει όχι μόνο το software αλλά όλα τα δεδομένα, αρχεία ήχου και βίντεο.
Μεγάλος μπελάς δηλαδή.

Δεν είχα άλλη λύση, οπότε το έκανα. Μετά από κανά εικοσάλεπτο το restore είχε γίνει αλλά η οθόνη ΠΑΛΙ δεν ανταποκρινόταν καθόλου στις εντολές μου. Εκεί, λέω “Αντώνη, την έκατσες, να για να παίρνεις φρέσκα φρέσκα μήλα”. Για να μη σας το πολυλογώ μετά το δεύτερο restore, η οθόνη φάνηκε να συνέρχεται από την αναισθησία της σιγά σιγά! Δούλευε και δεν δούλευε, σαν να είχε dead spots αναισθησίας ένα πράγμα. Τώρα δουλεύει μια χαρά και δεν μου έχει ξαναβγάλει πρόβλημα. 
Δεν ξέρω τι ήταν αυτό το κάζο και εύχομαι να μην επαναληφθεί, αλλά όπως καταλαβαίνετε τώρα μου έχει μπει το άγχος ότι κάποια στιγμή μπορεί να μου ξανασυμβεί. Και το κακό είναι ότι δε μένουμε σε κανένα Λονδίνο να πεταχθώ στο τοπικό Applestore να μου το αντικαταστήσουν αλλά στην Ελλάδα που η υποστήριξη των προϊόντων Apple συνεπάγεται μεγάλη ταλαιπωρία. 
Τέλος καλά όλα καλά δηλαδή; Θα δείξει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: