Κυριακή 23 Μαρτίου 2008

Αγορά μεταχειρισμένου iMac!


Για καλό έπιασα δουλειά στο Applestore; Μάλλον όχι. Από την Πέμπτη, έχω πλέον έξι Macs στο σπίτι μου. Στην παρέα ήρθε να προστεθεί ο "καινούργιος" εικοσάιντσος iMac με επεξεργαστή Intel Core 2 Duo στα 2GHz με 2GB RAM με το αλουμινένιο περίβλημα και την γυαλιστερή οθόνη. Σε σχέση με το παλιό μου εικοσάιντσο iMac G5 (λευκό), έχει το μισό πάχος και είναι αρκετά πιο εντυπωσιακός.

Γιατί τον πήρα θα ρωτήσετε; Ήρθε ένας πελάτης και ρώτησε αν πουλάμε σαν μεσάζοντες μεταχειρισμένα Mac (ήθελε να πουλήσει τον δικό του). Τον ρώτησα τα χαρακτηριστικά του μηχανήματος που ενδιαφερόταν να πουλήσει. Ήταν το βασικό μοντέλο του iMac που είναι αυτή τη στιγμή σε κυκλοφορία αλλά με 2 GB RAM και σε πολύ καλή τιμή. Μου μπήκαν αμέσως ιδέες στο μυαλό μου: Το καινούργιο iMac θα μπορούσε να αντικαταστήσει το παλιό μου, που το χρησιμοποιώ ως Media Center Mac στην κρεββατοκάμαρα μου. Με τον Intel επεξεργαστή του θα ήταν σε θέση να τρέξει το πολυαγαπημένο μου XBMC και να γράφει και να κάνει γρήγορο encoding από το EyeTV και το Hybrid TV USB stick που χρησιμοποιώ.

Μετά από δύο ώρες σκέψης (τόσο πολύ;), πήρα τηλέφωνο τον πελάτη και του ανακοίνωσα την πρόθεση μου να αγοράσω το iMac και αν μπορούσε να τον φέρει να του κάνω κάποιο έλεγχο. Ο υπολογιστής ήταν όντως σε υπεράριστη κατάσταση (το mouse ακόμα δεν είχε βγει από τη συσκευασία του) και έτσι τον αγόρασα. Καινούργιος αυτή τη στιγμή κάνει ~1280 Ευρώ και γω τον πήρα 850 Ευρώ. Πολύ καλή τιμή νομίζω! Καλορίζικο μου ;-)

Ακολουθεί επόμενο post μου με πώληση 2 υπολογιστών της Apple.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου, σε βλέπω να χρεωκοπείς έτσι... :-P

Jimbo είπε...

Μεγειέεεες! Καταπληκτικό μηχάνημα!!

Σκέψου μόνο πόσοι που δεν έχουν ιδιαίτερη επαφή με mac έρχονται σπίτι μου και ψάχνουν το κουτί για "αυτή την φοβερή οθόνη" (έχω το 24")...

χαχα

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα, μόλις βρήκα τυχαία το ποστ σου ψάχνοντας για μεταχειρισμένα mac.
Ψάχνω να αγοράσω μεταχειρισμένο macbook ή pro και να ξεφορτωθώ το αν και κορυφαίο για την κατηγορία του hp pavilion που εχω καινούριο αλλά στην άκρη.Γνωρίζεις κάτι μιας και δουλεύεις σε mac?
έχω επίσης αναρτήσει μια αγγελία και στο emarket που πουλάω το φορητό.αν θες ρίξε μια ματιά και αν έχεις κάποιον γνωστό θα το εκτιμούσα να με βοηθούσες.
http://www.emarket.gr/item.php?id=13898634
αν δε λειτουργεί βάλε στο search του emarket dv6770ev και θα στο βγάλει
Μιχάλης

Ανώνυμος είπε...

άν ξέρεις κάτι τηλέφωνο επικοινωνίας έχει στην αγγελία!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@ανώνυμος Δοκίμασε για μεταχειρισμένα mac σε φόρουμ όπως το macephemera.gr maclife.gr thesmac.gr
Δεν γνωρίζω κάποιον που να ενδιαφέρεται για αγορά PC laptop.

Ανώνυμος είπε...

Που μπορω να βρω τα ηχεια του imac ppc g4 (πορτατιφ) της harma cardon? Οποιος ξερειας μου στείλει ενα Mail στο vardahalas@gmail.com Σας ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα,ψάχνω να αγοράσω μεταχειρισμένο mac mini.Σε περίπτωση
που κάποιος γνωριζει κατι θα ήταν ευγενικό εκ μέρους του να με βοηθήσει
Ευχαριστώ πολύ!