Δευτέρα 24 Μαρτίου 2008

Το Time Machine μου (ξανα)έσωσε τη ζωή!

Φαίνεται ότι γίνομαι το ζωντανό παράδειγμα της χρησιμότητας του Time Machine, του ενσωματωμένου backup του Mac OS X Leopard. Την πρώτη φορά όπως ίσως θα θυμάστε όσοι με διαβάζετε, γύρισα από την Φλωρεντία για να βρω τον Lacie δίσκο που περιείχε όλη μου την μουσική (αγορασμένη από το iTunes και μη) και όλες μου τις φωτογραφίες (βιβλιοθήκη του iPhoto), πεθαμένο. Το Time Machine με ξελάσπωσε, επαναφέροντας όλα μου τα αρχεία στο ακέραιο.

Χθες, χτύπησε ο δίσκος του Macbook της γυναίκας μου. Το laptop δεν ξεκινούσε καν, βγάζοντας αντί για το μηλαράκι το εικονίδιο του φακέλου. Η γυναίκα μου τα χρειάστηκε, αλλά εγώ είχα εμπιστοσύνη στο Time Machine και δικαιώθηκα.
Έβαλα έναν άλλο δίσκο SATA που είχα πρόχειρο, ξεκίνησα το Macbook με το DVD του Leopard και επέλεξα την επιλογή Restore from Time Machine. Συνέδεσα τον δίσκο που κάνει τα backups, το έδειξε στη σχετική λίστα και επέλεξα το τελευταίο backup χρονικά. Άρχισε να κάνει restore και μετά από καμμιά ωρίτσα το Macbook της Χριστίνας ήταν πάλι έτοιμο προς χρήση! Είπατε τίποτα;

Το Time Machine είναι κατά την ταπεινή μου άποψη το καλύτερο νέο χαρακτηριστικό όχι μόνο του Leopard, αλλά και όλων των εκδόσεων του Mac OS X και σίγουρα το ίδιο χρήσιμο με το Spotlight, το Quick look και το Exposé. Δεν υπάρχει δικαιολογία για να μην κάνετε backup πλέον. Όσοι τσιγκουνεύονται την απλή αγορά ενός εξωτερικού δίσκου (ή του Time Capsule), είναι απλά ηλίθιοι ή δεν έχουν καεί ακόμα. ;-)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αν μπορείς κάνε μια αναφορά στο τι σκληρούς έχεις και τι χρησιμεύει ο καθένας, ουσιαστικά δηλαδή πώς έχεις οργανωμένα τα αρχεία σου/σας, κτλ.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ωραία ιδέα! Θα ετοιμάσω στα γρήγορα μια νέα δημοσίευση για αυτό το θέμα!