Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Η αναζήτηση της τέλειας HiDef βιντεοκάμερας...

Η γυναίκα μου σκοπεύει να πάει στο Τόκυο και στο Σύδνεϋ αυτόν τον μήνα. Στο γυρισμό θα περάσει και από το Λονδίνο για μία ή δυο μέρες. Στην αναζήτηση του τέλειου νέου γκάτζετ που θα μου φέρει από την Άπω Ανατολή, κατέληξα σε μια AVCHD κάμερα της Panasonic.

Πρόκειται για την HDC-SD9. Αποθηκεύει βίντεο σε ανάλυση 1920x1080 σε κάρτες SD (υποστηρίζει και SDHC μέχρι 16GB) και έχει 3CCD. Είναι πραγματικά λιλιπούτεια (όπως βλέπετε και από την φώτο) και κάνει πάταγο στην Ιαπωνία. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ. Η τιμή είναι πραγματικά καλή, γύρω στα 800 δολλάρια Αμερικής. Το μόνο πρόβλημα (και σημαντικό) είναι ότι ακόμα δεν δουλεύει σωστά με το iMovie 08 και το Final Cut Express 4... Γαμώτο.

Στα φόρουμ της Apple υπάρχει ενεργή συζήτηση γι' αυτό το θέμα, μιας και η κάμερα είναι καινούργια. Εγώ όμως τί να κάνω; Πρέπει να αποφασίσω μέχρι τα μέσα Απρίλη, αλλιώς θα χάσω το πλοίο. Να την πάρω και να ελπίσω για μελλοντική υποστήριξη ή να πάρω κάποια παλιότερη και δοκιμασμένη λύση; Υπάρχει κάποιος από εσάς που έχει πάρει πρόσφατα κάμερα AVCHD, υποστηρίζεται από τα λογισμικά της Apple και είναι και ευχαριστημένος; Θα προτιμούσα να μην είναι Sony η βιντεοκάμερα, γιατί έχω ήδη καεί και έχω ορκιστεί να μην αγοράσω ξανά προϊόν της Sony. Power to the people! Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη.

ΥΓ: Στην τελική αν η αγορά της HiDef βιντεοκάμερας δεν ευδοκιμήσει, μπορώ κάλλιστα να πάρω ένα ωραιότατο mac mini από Αγγλία. Ελπίζω μέχρι τότε να έχουν κυκλοφορήσει τα καινούργια που οι φήμες το'χουν, θα είναι μισά σε πάχος! ;-)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντώνη με τις AVCHD κάμερες έχουν γίνει λίγο μαντάρα τα πράγματα... Άλλες δουλεύουν, άλλες όχι. Και εγώ πριν λίγο καιρό είχα ψηθεί να αγοράσω μία από δαύτες αλλά παντού στα forum όλοι είχαν προβλήματα να τις δουν στον υπολογιστή τους, ακόμα και σε Windows.
Μετά από μια βδομάδα ανάγνωσης διάφορων προβλημάτων, μου έφυγε τελικά η όρεξη για αγορά και είμαι ακόμα χωρίς κάμερα. Το σίγουρο είναι ότι θα πρέπει να αποφασίσω και γω γρήγορα, γιατί έρχεται το καλοκαιράκι και δεν θέλω να μείνω άλλη μια χρονιά χωρίς βιντεοκάμερα.
Αν τελικά την αγοράσεις ή κάποια άλλη, παρακαλώ μετέφερε μας τις εντυπώσεις!
Πως και δεν πας και συ Τόκυο και Σύδνεϋ με την γυναίκα;

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Μάλλον θα γίνω πειραματόζωη με την συγκεκριμένη κάμερα αλλά τί να κάνεις; Θα την πάρω και ό,τι ήθελε προκύψει.
Τόκυο και Σύδνεϋ δεν πάω αφενός μεν γιατί θα γονατίσουμε οικονομικά και αφετέρου μόλις έπιασα δουλειά και δεν παίρνει για άδειες, ειδικά αυτή την εποχή. Η γυναίκα μου δεν θα πάει μόνη της, οπότε δεν θα στεναχωρηθεί κι εκείνη.