Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2008

JBL OnStage IIIP ηχεία για iPhone / iPod


Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε τι εστί JBL. Μερικοί της έχουν βγάλει το προσωνύμιο JBL = Junk But Loud (Σκουπίδια αλλά Δυνατά). Δεν συμφωνώ καθόλου μαζί τους και θεωρώ ότι η JBL βγάζει και γ@μώ τα ηχεία! Προσφέρουν πολύ δυνατό και μεστό ήχο σε πολύ μικρές διαστάσεις - τόσο που δεν πιστεύεις ότι όλος αυτός ο ήχος έρχεται από τόσο μικρά ηχεία.

Χθες ήρθαν στο AppleStore Θεσσαλονίκης νέες παραλαβές από ηχεία με βάση dock για τα iPhone / iPod. Αμέσως άρχισα να ζαχαρώνω τα JBL OnStage IIIP. Έψαχνα καιρό μια τέτοια λύση για την κρεββατοκάμαρα μου. Είχα βαρεθεί να έχω πεταμένο το iPhone στο κομοδίνο σε ένα φορτιστή, μιας και το χρησιμοποιούμε σαν ξυπνητήρι. Θα μπορούσα να πάρω μια απλή βάση για το iPhone αλλά ήθελα και ηχεία και μάλιστα φορητά για ένα σωρό λόγους.

Μόλις λοιπόν τα ξεπακετάρισα χθες, δόλιες και ανόσιες σκέψεις άρχισαν να διασχίζουν το νου μου. Τα χρειάζομαι / δεν τα χρειάζομαι - μήπως είναι υπερβολή και τα λοιπά. Άλλωστε δεν πρόκειται και για μια φτηνή λύση. Κάθε άλλο μάλιστα: Τα ηχεία στοιχίζουν 170 Ευρώ. Φυσικά όταν σου μπουν τα διαόλια να αγοράσεις κάτι, δε σε σταματάει τίποτα και έτσι και εγώ σήμερα τα αυτοαγόρασα. Και δεν απογοητεύτηκα!

Πρόκειται για μια εντυπωσιακή στρογγυλή βάση dock για όλα τα είδη iPods και iPhone σε μαύρο χρώμα. Συνοδεύονται με τηλεχειριστήριο που ελέγχει τις βασικές iPod λειτουργίες του iPhone, ενώ παίζουν με ρεύμα ή 6 μπαταρίες AAA (12 ώρες συνεχόμενη αναπαραγωγή). Στη συσκευασία παρέχεται και τσαντούλα μεταφοράς καθώς και καλώδιο minijack σε minijack αφού μέσω της θύρας Audio In μπορούμε να συνδέσουμε και άλλες ηχητικές πηγές όπως λόγου χάρη το laptop μας.

Ο ήχος είναι ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟΣ. Πραγματικά όταν τα δοκιμάσαμε με τον συνάδελφο στο μαγαζί μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Γέμιζε άνετα όλος ο χώρος μουσική χωρίς να παραμορφώνει, ενώ εμφανισιακώς το JBL OnStage IIIP δεν παίζεται. Χάρη στο ολόμαυρο σώμα του και την καλή ποιότητα κατασκευής κολακεύει το iPhone. Μεγάλη υπόθεση ο καλός ήχος, που γίνεται αμέσως αντιληπτός ιδιαίτερα αν έρχεσαι καθημερινά αντιμέτωπος με μία λαοθάλασσα από μέτρια και φθηνά ηχειάκια. Άνετα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ως κύρια πηγή ήχου ακόμα και στο σαλόνι μας - σύμφωνοι δεν πρόκειται για Hi-End λύση, αλλά αξίζει τα λεφτά του και με το παραπάνω. Δίκαια κατέχει μια θέση στη συλλογή μου από αξεσουάρ για το iPhone και iPod. Συστήνονται ανεπιφύλακτα. Μπράβο στην JBL! :-)

Περισσότερες φωτογραφίες από τα JBL ONStage IIIP μπορείτε να δείτε στο PhotoStream του Flickr λογαριασμού μου.

2 σχόλια:

TheoCoach είπε...

JBL ηχεία για iphone? Καλή φάση... Με JBL ηχεία και μόνιτορ ήταν η τελευταία συναυλία που κάναμε.

Τώρα βέβαια 570€ για το iphone και άλλα 170€ στα καπάκια για τα ηχεία...είναι "κάπως υπερβολή".

Το iphone μου το πήρα σαν δώρο γεννεθλίων που είναι αύριο...τα ηχεία ίσως μου τα κάνω δώρο τα Χριστούγεννα. Είμαι μεταξύ ηχείων JBL και eye tv για το macbook μου.

χμμμ...δύσκολη απόφαση από τη μία...από την άλλη είναι και η γιορτή μου κατά το Μάρτιο. ;-)

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Πάρ'τα και τα δύο μωρέ. Μια ζωή την έχουμε! :-) Το Hybrid EyeTV είναι ωραίο γκαζετάκι, αλλά και το JBL είναι καλό για τα αδύναμα ηχειάκια του MacBook. Χμ..