Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Καλώς το νέο μας MacBook

Από χθες η οικογένεια των Mac στο σπίτι μας μεγάλωσε κατά ένα (φτάνοντας αισίως τα έξι). Στο τρελοπαρέακι μας ήρθε να προστεθεί ένα αλουμινένιο MacBook 2.0GHz, για τη γυναίκα μου, προς αντκατάσταση ενός λευκού ΜacBook που είχε κοντά δύο χρόνια.

Τα αλουμινένια ΜacBook είναι φοβερά μηχανήματα, τόσο από άποψη κατασκευής όσο και από άποψη εμφάνισης και κατά τη γνώμη μου κάνουν τα προηγούμενα πλαστικά να φαντάζουν ρετρό μπροστά τους. Επιπλέον είναι και αρκετά πιο ελαφριά και λεπτά - θα έλεγα ότι είναι τα MacBook Air Pro. Δεν θα ξαναμπώ στη διαδικασία της κριτικής, μιας και κάτι τέτοιο το έχω κάνει ήδη σε παλιότερη δημοσίευση.

Από την ώρα που παρουσιάστηκαν θέλαμε ένα και ήταν θέμα χρόνου να το πάρουμε απόφαση. Δεν αργήσαμε και πολύ. Κάτι η καθημερινή επαφή μαζί του στο Applestore, κάτι τα Χριστούγεννα και το επίδομα, κάτι η αναβολή αγοράς του Mac Pro και κάτι η επερχόμενη γιορτή και γενέθλια της γυναίκας μου - ε, δεν θέλει και πολύ ο βλάχος. Όσο για το παλιό MacBook, μάλλον θα το πουλήσουμε, μιας και είναι κρίμα να κάθονται τέτοια μηχανήματα και να μη δουλεύουν. Να το χαιρόμαστε!

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Με γειά! :)

George είπε...

Πρέπει να είναι καταπληκτικό μηχάνημα.Με γεια.

thalis είπε...

Να το χαίρεστε!
..αλλά ρε Αντώνη μόνο 6 mac στο σπίτι; Πάρτε λίγα ακόμα.

Ανώνυμος είπε...

Antony αρχικά με γειά :)

2ον! Αυτά που είναι κάτω από τα book είναι μήπως βάσεις ala Ikea ?

Εαν ΝΑΙ δώσε περισσότερα infos. Αξίζουν; Θερμότητα κτλ;

Ανώνυμος είπε...

Κατ αρχας με γεια για το καινουριο σου macbook?Μπορεις αν ειναι δυνατον να αναφερεις τα χαρακτηριστικα του και μια ενδεικτικη τιμη πωλησης?

Ευχαριστω

Ανώνυμος είπε...

@evripidis: ναι, από το IKEA είναι οι βάσεις. Έχω πάρει κι εγώ για το δικό μου. Είναι ό,τι πρέπει για να δουλεύεις στον καναπέ με το laptop στα πόδια σου.

Σ' εμένα μόνο δεν βολεύουν πολύ για το ποντίκι καθώς είναι πλαστικά και λιγάκι εύκαμπτα (ελάχιστα, τόσο ώστε να μην πατάει καλά το ποντίκι).

Ευτυχώς όμως τα Mac έχουν εκπληκτικό trackpad οπότε δεν έχω πρόβλημα. :-)

john είπε...

Καλοριζικο το macbook ειναι καταπληκτικο σε σχεδιαση. Το εφερε ο ξαδερφος μου απο Αγγλια πριν 1 μηνα και απο τοτε σκεφτομαι και εγω να αλλαξω το δικο μου macbook αν και ειναι μονο 11 μηνων.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές σας. Θα τις ανακατευθύνω στη γυναίκα μου,αφού εκείνη θα το πιλατεύει.
@thalis Θα το πουλήσω βρε το παλιό της ΜacBook το λευκό, αναμένατε ανακοίνωση.
@evripidis Ναι όπως λέει και ο georgeadams, από το ΙKEA τις αγόρασα και είναι μια χαρά για τα πόδια, γιατί από κάτω έχουν μαξιλαράκι. Λέγεται Brada και μια ιδέα του μπορείς να πάρεις από εδώ: http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/60115791
@Ανώνυμος Είναι το MacBook 2.0GHz με 2GB RAM 160GB σκληρό δίσκο 13,3'' οθόνη LED και βάρος 2 κιλά. Κοστίζει 1265 Ευρώ. Περισσότερες πληροφορίες από εδώ: http://www.apple.com/macbook/specs.html
@john Ναι είναι πολύ ωραίο το άτιμο. Μαγεύεσαι αν το δεις από κοντά. Πώς τα καταφέρνει πάντα η Apple και το κάθε καινούργιο της προϊόν επισκιάζει το προηγούμενο;

Fou είπε...

Δεν συμφωνω μαζι σου 100%. Δεν το επισκιαζει, κατ' εμε αυτην την φορα το προηγουμενο μοντελο. Συμφωνω, φοβερο το αλουμινιο, τρομερο το νεο trackpad, αλλα σχεδιαστικα ...πολυ χαλι το μαυρο πληκτρολογιο. Το παλιοτερο Μακμπουκ μου αρεσει πιο πολυ να το κοιταω. Και ακομη δεν μπορω να χωνεψω την απουσια firewire.
ΥΓ...και επιμενω...το μαυρο πληκτρολογιο ειναι ΧΑΛΙΑ...(οχι οτι δεν θα το παρω οταν θα ερθει η ωρα, αλλα λεμε τωρα)

Με Γεια σας...!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@Fou Εντάξει και μένα αυτή η διχρωμία με είχε ξενίσει στην αρχή (από την παρουσίαση του MacBook Air), αλλά τώρα ή το συνήθισα ή δε με ενοχλεί πλέον. Το πλαστικό όμως ήταν ο καιρός του να φύγει γιατί όσο και καλής ποιότητας να είναι, πάλι μπροστά στο αλουμίνιο, δείχνει φθηνό.

Fou είπε...

Για το αλουμινιο, ναι, συμφωνω 1000%