Παρασκευή 11 Ιουλίου 2008

Τι θα γίνει επιτέλους;


Από χθες έχω λιώσει να κάνω refresh τη σελίδα του me.com στο Safari για να απολαύσω τη νέα σούπερ-ντούπερ-ουάο υπηρεσία MobileMe της Apple. Τζίφος. Την πατήσανε εκεί πέρα τα τζιμάνια της Apple και βλέπω τον Steve Jobs να εξακοντίζει καρέκλες από τα νεύρα του (όχι, άλλος τα κάνει αυτά).

Μπορεί να κατάφερα να μπω δυό-τρεις φορές χθες αλλά ήταν απελπιστικά αργή η υπηρεσία και δεν μπορείς να βγάλεις άκρη. Πάντως το push email δουλεύει από χθες αφού ότι δοκιμαστικά email στέλνω έρχονται άμεσα στον κουλαριστό μου ΜacBook Pro. Αλλά η μισή μαγκιά είναι το web interface (το οποίο δεν παίζει στον Ιnternet Explorer 7 γιατί ο τελευταίος αγνοεί τι θα πει web standards - μπουχαχα) με τις αεριτζίδικες μεταβάσεις του και το τετραδιαστημικό interface του. Άντε επιτέλους, φτιάχτε το το ρημάδι!

Η δεύτερη πίκρα έχει να κάνει με το iPod Touch version 2 Firmware Update. Πού είναι και αυτό, το έφαγε η μαρμάγκα; Έχω βαρεθεί να ξεροσταλιάζω στο νέο AppStore του iTunes και να κατεβάζω free εφαρμογές για το iPod Touch, τις οποίες όμως δεν μπορώ να περάσω στο σένιο γκατζετάκι μου, διότι κάποιος φίτσουλας εκεί στο Κουπερτίνο αρνείται να μας δώκει το νέο firmware για το iPod Touch και το iPhone.

Για να μη πω για το διαδίκτυο που έχει βουήξει ο τόπος με κριτικές για τις νέες εφαρμογές και το νέο firmware και το πόσο καλό είναι το iPhone 3G και μεις εδώ στην πίεση. Ωχ μαεί γκοντ, τα 'πα και ξαλάφρωσα! Πάω να κάνω κανά refreshάκι να περάσει η ώρα. Έχω λυσσάξει και θα φάω λαιμάρια :-)

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εκτός του ότι έφαγε πόρτα ο IE (και καλά να πάθει) έφαγε πόρτα και το Linux... Δυστυχώς... Άτιμη Apple...

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@rocean, Ναι όντως, αυτό είναι λίγο κιτσιά ρε παιδί μου. Τί ζόρι τραβάνε με το Linuxάκι οι μεγάλοι δεν μπορώ να καταλάβω. Καλά ο Bill Gates κατηγορεί το Open Source Software ως κομμουνιστικό. Τί Μακαρθισμός είναι αυτός! Ουρτ από δω, τζερεμέδες όλοι σας. Πάω για βουτιές!