Τρίτη 8 Ιουλίου 2008

MacBook Pro, σ' αγαπώ!


Και να θες να αγιάσεις τελικά, δεν μπορείς. Αν δουλεύεις σε ένα μαγαζί όπως το Applestore και είσαι βαμένος (καμένος, χαμένος, όπως θέλετε πείτε το) Macάς, ξέρεις ότι η πιστωτική σου κάρτα δεν πρόκειται ποτέ να παρουσιάσει ένα υπόλοιπο της ανθρωπιάς!

Το Σάββατο που μας πέρασε αγόρασα τελικά από το Applestore (το πούλησα στον εαυτό μου δηλαδή), ένα 15άρι MacBook Pro με 2,4GHz και 4GB RAM. Και φυσικά δεν το μετάνιωσα! Το MacBook Pro έρχεται να αντικαταστήσει ένα μαύρο MacBook διετίας που θα περάσει στον πατέρα μου για να αντικαταστήσει κι αυτό με τη σειρά του ένα γηραλέο 12ίντσο PowerBook.

Ωραίο και άγιο το μαύρο MacBook, αλλά το MacBook Pro είναι αρχοντιά! Καταρχάς οι 2 επιπλέον ίντσες στην οθόνη κάνουν μεγάλη διαφορά και πλέον έχω την εντύπωση ότι δουλεύω σε desktop. Προσθέστε σε αυτό την εκπληκτική ματ οθόνη τεχνολογίας LED (μακρυά οι glossy από τα ματάκια μου), την φοβερή ποιότητα κατασκευής (αλουμίνιο rocks!), το multitouch trackpad (αν και λίγο μίζερο σε σχέση με το χορταστικό του MacBook Air) και το γενικό συναίσθημα ότι δουλεύεις σε ένα από τα πιο ποιοτικά και δυνατά laptops της αγοράς και είσαι ευτυχής μέχρι τα μπούνια!

Η αλήθεια είναι ότι η αγορά του MacBook Pro κάθε άλλο παρά αυθόρμητη ήταν. Το MacBook Pro το είχα βάλει στο μάτι από την ημέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε αλλά για διάφορους λόγους αμφιταλαντευόμουν για την αγορά του. Αυτό που με έκανε να το αγοράσω τελικά είναι οι ολοένα και αυξανόμενες φήμες επανασχεδιασμού της επόμενης έκδοσης MacBook Pro. Για μένα, η τωρινή σχεδίαση του MacBook Pro είναι απλά τέλεια, αν εξαιρέσεις 1-2 πραγματάκια (μικρό trackpad σε σχέση με το αυτό του MacBook Air και ύπαρξη ακόμα κουμπιού για το άνοιγμα του laptop σε σχέση με τα μαγνητικά MacBook και MacBook Air).

Ειδικά αν οι φήμες που κάνουν λόγο για χρησιμοποίηση του πληκτρολογίου του MacBook Air στο επόμενο MacBook Pro βγουν αληθινές, τότε είμαι διπλά ευτυχισμένος για την αγορά μου. Το πληκτρολόγιο του MacBook Air και η διχρωμία του μαύρο-γκρι μου κάνει λίγο πισαδουριά, ενώ βρίσκω τα αλουμινένια πλήκτρα του MacBook Pro αρχοντικά και πιο φιλικά στην αφή και στην πληκτρολόγηση.

Επίσης οι πρώτες εκδόσεις επανασχεδιασμένων προϊόντων (και της Apple), συνήθως πάσχουν από μικρά ή μεγάλα κατασκευαστικά σφάλματα και αυτό είναι κάτι που θέλω να αποφύγω πάση θυσία. Θα αφήσω άλλους να γίνουν beta testers αυτή τη φορά και θα πάω σε κάτι tried and tested. Να μια ωραία αλλαγή!

Η μόνη μου αμφιβολία ήταν αν θα έπρεπε να πάω στο 17ίντσο MacBook Pro με HiRes οθόνη ή στο 15άρι. Τελικά αποφάσισα για το δεύτερο γιατί ήθελα να είναι όσο το δυνατόν πιο φορητό και ήθελα να μη καταχρεωθώ με επιπλέον 800 Ευρώ για κάτι που μπορεί να αλλάξω σε 1-2 χρόνια. Βλέπετε, πιο εύκολο είναι να πουλήσεις σε καλή τιμή (σε σχέση με αυτή που το αγόρασες πάντα) ένα MacBook Pro 15άρη, παρά ένα MacBook Pro 17άρη κομπλέ (πόσα λεφτά να δώσεις πια για μεταχειρισμένο;). Δείτε μερικές φωτογραφίες από το MacBook Pro μου, στο Flickr.

Με γειες μου λοιπόν!

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχ ζηλευω. Μακαρι να ειχα τα λεφτα να τον επαιρνα να εκανε παρεα στον imac μου μεσα στο δωματιο

Μαλλιά Κουβάρια είπε...

Με γειές!!!!!!!

john είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
john είπε...

καλοταξιδος

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@roverand, χεχε και μένα δούλεψε η πιστωτική κάρτα! Που καιρός για μετρητά. Τα αξίζει πάντως όσα λεφτά ζητάει. Έχει μεγάλη διαφορά κλάσης από το ΜacBook.
Ευχαριστώ και τους υπόλοιπους για τις ευχές σας. Σκοπεύω να τον ξεκατινιάσω!