Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008

Η μιζέρια του FrontRow/ AppleTV


Τελικά η Apple είναι των άκρων. Ή που θα κάνει κάτι τέλεια ή που θα αποτύχει παταγωδώς. Απόδειξη αποτελεί ο σχεδιασμός του Front Row και του AppleTV. Πολύ απλά το Interface του είναι για τα πανηγύρια, αφού δεν περιλαμβάνει αρκετές βασικότατες λειτουργίες ενός MediaCenter. Και δεν είναι ακόμα στην έκδοση 1.0 να τους δώσουμε χρόνο για την επόμενη έκδοση, αλλά στην έκδοση 2.0.

Δουλεύοντας το Front Row έρχεσαι γρήγορα στο συμπέρασμα ότι οι προγραμματιστές του, δεν έχουν ποτέ έρθει σε επαφή με μία Media Center εφαρμογή. Και όταν λέω Media Center δεν αναφέρομαι σε κάτι περίπλοκο όπως είναι π.χ. το XBMC που χρησιμοποιώ εδώ και καιρό, αλλά και κάτι αρκετά απλοϊκότερο.

Είναι δυνατόν π.χ. να μην μπορείς να παίξεις μια λίστα βίντεο, αλλά να πρέπει να αναπαράγεις εσύ κάθε αρχείο χειρωνακτικά; Για παράδειγμα έχω στο iTunes μου, καμιά εκατοστή βιντεοκλίπ. Θέλω να τα κάνω shuffle και να παίζουν μόνιμα (να γίνονται repeat συνεχόμενα). Στο iTunes γίνεται, στο Front Row / AppleTV, όχι. Γιατί;

Είναι εξωφρενικό να χρειάζεται κάθε 3-4 λεπτά να επιλέγω χειρωνακτικά το επόμενο βίντεο κλιπ που θέλω να παίξει. Στην προσπάθεια τους να απλοποιήσουν το περιβάλλον, το έκαναν απλά άχρηστο. Γνωρίζω μάλιστα ότι αυτά που λέω δεν είναι μόνο δικά μου παράπονα αλλά και πολλών άλλων χρηστών. Πολλοί από αυτούς δε (και εγώ μέσα), έχουμε στείλει κατά καιρούς σχετικό feedback στην Apple, αλλά μέχρι στιγμής κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έλα ντε? Είναι για τα πανηγύρια μερικές φορές η Apple. Πόσο δύσκολο είναι να βάλει ένα ρημαδιασμένο shuffle όταν ήδη λειτουργεί στο itunes αλλά και στο ipod?

john είπε...

Και εγω που σκεφτομουν να το αγορασω για να μπορω να βλεπω της ταινιες που κατεβαζω κατευθειαν στην τηλεοραση μου χωρις να της γραφω σε dvd.
Ειμαι πλεον σε διλημα με αυτα που γραφεις Αντωνη

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@john Καλύτερα να πάρεις ένα Mac Mini με 200 Ευρώ παραπάνω, που είναι πολύ πιο ολοκληρωμένο, παίζει και DVD, αλλά είναι και υπολογιστής γενικής χρήσης.

john είπε...

Χρειαζομαι την βοηθεια σου σχετικα με την συνδεση με το mac mini και το home cinema γιατι πανω στο digital in του ενισχυτη εχω συνδεσει ηδη το airport extreme για μεταφορα του itunes στο σαλονι.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Αν έχεις μόνο μια ψηφιακή είσοδο στον ενισχυτή σου έχεις πρόβλημα. Εγώ πάντως, από την στιγμή που συνέδεσα το Mac Mini στον ενισχυτή ψηφιακά, κατάργησα το AirTunes με το Airport Express και παίζω τη μουσική μου από το Mac Mini. Το βρίσκω πιο βολικό.

dali13gr είπε...

john, να συνδέσεις το Mac Mini στην digital και παίρνεις μουσική μέσω αυτού δεν γίνεται; Ελπίζω να μην πέταξα χαζομάρα :-)

john είπε...

εχετε δικιο παιδια θα βγαλω το airport και θα παρω το mac mini οποτε και η μουσικη αλλα και οι ταινιες θα μεταφερονται ασυρματα απο τον imac.