Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Twitterισμοί


Κάτι το post του Δόκτωρος Teddy στο blogι του, κάτι η βαρεμάρα και η έλλειψη ενδιαφέροντος για τα τεκταινόμενα σε αυτό το σύμπαν (κά-τω-τα-χέ-ρια-απ'τη-ya-hoo!)- ξαναδοκίμασα το Twitter. Είχα δημιουργήσει το account πριν από ένα χρόνο, έγραψα 2-3 φορές "τι κάμω" και το ξέχασα/παράτησα. Έτσι κάνω συνήθως, δεν είναι κάτι καινούργιο και μάλλον έτσι κάνουμε όλοι μας - χάνουμε γρήγορα το ενδιαφέρον μας.

Άσε που η ζωή μου και οι ασχολίες μου είναι ενδιαφέρουσες ίσα - ίσα για ένα ταπεινό προσωπικό blog (hint: το παρόν) - όχι και να αρχίσουμε το microblogging τώρα! Τέλως πάντων, τώρα το προσέγγισα ύπο άλλη οπτική γωνία. Κάτι σαν chat - instant messaging, αλλά που ο καθένας είναι στον κόσμο του και λέει τα δικά του και που και που, απαντάει κανείς σε αυτά που γράφεις. Ναι, έτσι μ' αρέσει! Είναι σουρεάλ και "ότιναναι" φάση. Και βουρ λοιπόν με ταχύτητες refresh 17mbits, άρχισα να ανανεώνω την twitterοσελίδα μου.

Μετά βαρέθηκα να έχω τον Safari ανοιχτό για να ενημερώνομαι για τα καθέκαστα αυτών που παρακολουθώ και είπα να δοκιμάσω το Twitterific, που μάλλον είναι το καλύτερο προγραμμάτακι της mac-piazza και το συστήνει και ο συνblogger Dr_Teddy. Είναι όντως πολύ καλό! Μινιμάλ και δε σου πρήζει τα τζιέρια αν δεν θες. Αν θες πάλι, στα πρήζει και στα παραπρήζει. Yποστηρίζει και ειδοποιήσεις μέσω Growl. Αυτό παλιά ήτο freeware, αλλά στην έκδοση 3 είπαν στους φαν του: "Show me the money" αλλιώς θα σου πετάμε διαφημίσεις ανάμικτες με τα posts των φίλων σου. Και έγινε shareware ή freeware με διαφημίσεις.

Αφού δοκίμασα κι άλλα 2-3 δωρεάν προγραμματάκια για twitter (από τα οποία ξεχώρισε το πολύ καλό Tweetr το οποίο όμως απαιτεί την εγκατάσταση του Adobe AIR - που δεν είναι ακόμα πολύ σταθερό), κατέληξα πάλι στο Twitterific. Έδωσα και τα 10,50 Ευρώ που ζητάει για να μη μου πασάρει διαφημίσεις και ησύχασα. Για την περίπτωση του iPhone/iPod Touch υπάρχει mobile έκδοση του Twitter.com, η οποία μου δούλεψε μια χαρά. Από ό,τι είδα υπάρχουν και widgets για το dashboard μας, αλλά δεν τα δοκίμασα. Μπορείς αν θες, να στέλνεις twitter messages μέσω του κινητού σου, αλλά και να τα λαμβάνεις σε αυτό (λίγο υπερβολικό μου φάνηκε αυτό, αλλά περί ορέξεως μανιταρόπιτα). Γενικά, αν θες να twitterίσεις - μπορείς!

Είμαι λοιπόν έτοιμος για καταιγιστικό microblogging! Όσοι/ες με διαβάζετε και έχετε λογαριασμό στο Twitter, μπορείτε να με ακολουθήσετε κάνοντας κλικ εδώ για να γνωριστούμε καλύτερα. Τα λέμε κελαϊδιστά!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι έτσι! Twittering is fun! :D