Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2008

Apple Wireless Keyboard!

Apple Wireless Keyboard & XBMC for Mac OS X!

Τελικά δεν άντεξα και πολύ και αγόρασα το σχετικά καινούργιο Bluetooth Keyboard της Apple. Μιας και που από εδώ και πέρα χρησιμοποιώ κατά κόρον το εξαίρετο XBMC σε συνδυασμό με το Mac Mini μου, ένα wireless keyboard ήταν μονόδρομος. Το XBMC έχει πλήθος επιλογών που δεν καλύπτονται από τα 6 πλήκτρα του Apple Remote Control.

Όχι ότι δεν είχα Apple Wireless Keyboard. Είχα και παραείχα. Αλλά ήταν η διάφανη πλαστική κουμούτσα που ζύγιζε 1,5 κιλό. Όχι πολύ βολική για τον καναπέ. Και γέμιζε σκουπιδάκια και μπίχλα στο πι και φι. Σε αντίθεση με το νέο Bluetooth πληκτρολόγιο της Apple που είναι αριστούργημα! Ζυγίζει το 1/3 από το προηγούμενο, είναι υπέρτατα μικρό και φορητό και είναι απεριόριστα κουλ. Έχω πάθει πλάκα μαζί του, ίδια με αυτή του iPod Touch όταν το είχα αγοράσει.

Έχω και το νέο ενσύρματο πληκτρολόγιο της Apple που είναι και αυτό compact, αλλά καμμία σχέση. Αυτό το πραγματούδι, έχει 10.000 βαθμούς cool factor. Αγοράστε το και ας μην το χρειάζεστε. Τόσο σένιο είναι, έτσι απλά. Από τα πιο όμορφα πράγματα της Apple που έχω αγοράσει. Κάποιος μου είπε μάλιστα, ότι πολλοί το αγοράζουν και για το PS3. Εύγε Apple!

Δείτε και άλλες φωτογραφίες μου, παρέα με το Apple Wireless Keyboard και το OSXBmc, εδώ. Όπως καταλαβαίνετε, η πόρωσις είναι μεγάλη. :-)

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέλειο! Μεγιά! :-)

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Α θενκ γιο σοου ματς Κουόστας!

Jimbo είπε...

Να πω την αμαρτία μου ακόμα δεν το έχω βάλει στο Mac αλλά το έχω στο xbox(όχι 360) μου το οποίο μάλιστα αγόρασα μόνο για αυτό τον λόγο καθώς ποτέ δεν έχω παίξει παιχνίδια.

Μαμάει στην κυριολεξία μόνο που δεν αντέχει για hd λόγω h/w.

Μεγειές το πληκτρολόγιο. Το ζαχαρώνω και εγώ παρόλο που δεν το χρειάζομαι...

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@jimbo Και γω δεν είμαι παιχνιδάκιας. Το Wii και το Nintendo DS τα θυμάμαι πλέον κάθε καλοκαίρι. Το XBMC στο Mac Mini 1,66GHz Core Duo παίζει και 1080p MKV αρχεία, χάνοντας πολύ λίγα frames. 720P παίζει άψογα. Και ακόμα είναι σε pre-alpha στάδιο. Μόλις αρχίσουν να δουλεύουν και τα Python scripts, θα γίνει ακόμα πιο πολύ χρήσιμο, με plugins για το Flickr, το YouTube κ.ο.κ.
Όσο για το πληκτρολόγιο, τι άλλο να πω, είναι μεγάλη μούρη!

Unknown είπε...

telio to wireless keyboard. otan ida sto multirama to kuti prospathousa na katalavw ti einai giati den to ixa ipo4in m...meta p to ida se ena imac apla kavla ;p skeftomun na to agorasw ala dn nomizo na to xriazete to macbook pro.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@Michael Είναι λίγο υπερβολή για το Macbook Pro η αλήθεια είναι, εκτός να το δουλεύεις κλειστό καπάκι και εξωτερική οθόνη σα να ήταν desktop. Αλλά και για βεντάλια να το χρησιμοποιείς, αξίζει τα λεφτά του ;-)