Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2008

Το σπίτι μου στο Unplggd.com

Μέσω του Flickr, η Kelly, μία editor του portal Unplggd.com, επικοινώνησε μαζί μου. Το Unplggd.com και το γνήσιο υποσύνολο του ApartmentTherapy.com, είναι ένα site που ασχολείται κυρίως με το design και την τεχνολογία- δύο πράγματα που η Apple ξέρει να κάνει καλύτερα από άλλους. Είδε τις φωτογραφίες του σπιτιού μου (που είχα ανεβασμένες στο flickr εδώ και κάμποσο καιρό) και ήθελε να μου πάρει μια μίνι συνέντευξη (είδατε, δεν παίρνω μόνο αλλά δίνω κίολας - συνεντεύξεις, πονηρά μυαλά) και να βάλει φωτογραφίες από το σπίτι μου.

Η συνέντευξη επιγκεντρώνεται γύρω από τα Macs του σπιτιού μου, πως αυτά και η τεχνολογία, ενσωματώνονται μέσα στο σπίτι μου, τι σκοπό εξυπηρετεί το καθένα κ.ο.κ. Στο παρακάτω link μπορείτε να χαζέψετε το σπίτι μου και να διαβάσετε την "συνέντευξη" μου (στα Αγγλικά):

Unplggd.com Tech Tour: Anthony and Christina's Apple Abode

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλό το interview :-)