Παρασκευή 24 Ιουλίου 2009

Αλλάζοντας την εμφάνιση των MacBook μας

Καλοκαιράκι είναι και εμείς σε δουλειά να βρισκόμαστε. Έτσι, παραγγείλαμε από το Etsy (πρόταση ποίημα), αυτοκόλλητα βινύλια για το MacBook Pro μου και το MacBook της γυναίκας μου.

MacBook Pro Space Invaders back
MacBook Snow White back

Το δικό μου είναι μια αναπαράσταση του ρετρό βιντεοπαιχνιδιού Space Invaders (άμα δεν το ξέρετε, να κάνετε 100 push-ups) και της γυναίκας μου είναι η Χιονάτη που πάει να φάει το μήλο που θα τη ρίξει σέκα στο κρεββάτι (δεν ξέρω γιατί φοράει μάσκα όμως).

Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες (κάνετε κλικ πάνω τους για να ανοίξουν σε μεγαλύτερο μέγεθος), το αποτέλεσμα είναι άρτιο και κολακεύει το βαρετό ασημί χρώμα των MacBook. Τα κάνει λίγο διαφορετικά από τα υπόλοιπα και αυτό είναι πάντα καλό πράγμα. Οι οδηγίες για την τοποθέτηση τους ήταν επαρκείς και καλογραμμένες και αν είστε λίγο προσεκτικοί δεν θα έχετε κανένα πρόβλημα. Επιπλέον όταν τα βαρεθείτε είναι αρκετά εύκολο να τα βγάλετε αφού δεν είναι τίποτα άλλο παρά αυτοκόλλητα από βινύλιο.

Υπάρχουν διαθέσιμα κι άλλα σχέδια και χρώματα και μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το διαδίκτυακό κατάστημα Vinylville στο Etsy. Οι τιμές τους είναι αρκετά φθηνές και μου κόστισαν και τα 2 μαζί με τα μεταφορικά από Αμερική ~24 Ευρώ. Ωραία καστομιά!

2 σχόλια:

john είπε...

Καλοριζικα ειδικα αυτο με την χιονατη ειναι ολα τα λεφτα.

Giorgos_k είπε...

Κσταπληκτική ιδέα! Ευχαριστούμε!