Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Logitech Cooling Pad N100

Logitech CoolingPad N100

Φαίνεται τώρα που ο υδράργυρος χτυπάει συχνά σαραντάρια (δημοσιογραφική κλισέ έκφραση), εγώ δεν μπορώ να βρω ησυχία στην αναζήτηση της ιδανικής βάσης για το MacBook Pro μου, που θέλω ο καψερός - άκουσον άκουσον - να το έχω στην αγκαλιά μου όταν αράζω την αρίδα μου στον καναπέ φουτόν πέντε αστέρων.

Ως γνωστόν τα αλουμινένια MacBook Pro το καλοκαιράκι έχουν την τάση να ζεματάνε από κάτω τους. Το αλουμίνιο βλέπεις κάνει την δουλεια του: επάγει την θερμότητα ψύχοντας παθητικά το εσωτερικό του υπολογιστή μας, αλλά τα πόδια μας και αυτά που κρύβονται ανάμεσα τους, υποφέρουν!

Όσοι από εσάς με διαβάζετε και δεν έχετε μνήμη χρυσόψαρου, θα θυμάστε ότι κοντά 2 μήνες πριν είχα αγοράσει γι' αυτή την δουλεια το Logitech Lapdesk και μάλιστα ήμουν πολύ ικανοποιημένος με δαύτο. Και η αλήθεια είναι ότι έχει εξαιρετική εμφάνιση και ποιότητα και το μαξιλαράκι που έχει από κάτω βοηθάει τα μάλλα για να μη ζεσταινόμαστε.

Όμως εχθρός του καλού όπως λένε, είναι το καλύτερο και το Logitech Cooling Pad N100 είναι απλά καλύτερο από το Lapdesk στη συγκεκριμένη εργασία για τα δικά μου, πάντα, χούγια. Έτσι μόλις το φέραμε στο μαγαζί, έπρεπε να το αποκτήσω!

Logitech CoolingPad N100

Στα σωθικά του διαθέτει ένα ανεμιστηράκι το οποίο τροφοδοτείται από ρεύμα μέσω μιας θύρας USB του υπολογιστή μας. Όμως σε αντίθεση με άλλα προϊόντα της αγοράς, είναι πραγματικά αθόρυβο και κάνει αρκετά καλή δουλειά. Εκεί που με ένα προϊον σαν το LapDesk είχα μέσες θερμοκρασίες 52-55 βαθμούς Κελσίου στον επεξεργαστή, τώρα είμαι στους 48-52 βαθμούς, δηλαδή 4 βαθμούς κάτω που κάνει σημαντική διαφορά τόσο στην απόδοση του υπολογιστή όσο και από την αίσθηση που αποκομίζουμε δουλεύοντάς το.

Άλλο ένα μεγάλο πλεονέκτημα του Cooling Pad είναι πόσο απίστευτα ελαφρύ είναι! Σαν να μη κρατάμε τίποτα. Σημαντικό πλεονέκτημα όταν χρειάζεται να το μεταφέρουμε από σημείο σε σημείο. Το Lapdesk ίσως λόγω πιο στιβαρής κατασκευής είναι αρκετά πιο βαρύ.

Μπορούμε να έχουμε άφοβα το laptop πάνω του ακόμα και σε ένα γραφείο χωρίς να φοβόμαστε μήπως μας γλιστρήσει μιας και διαθέτει στο πάνω μερος του δύο μεγάλες λαστιχένιες επιφάνειες που το "γατζώνουν" για τα καλά. Έπειτα και η κλίση του είναι τέτοια που δύσκολα θα γλιστρούσε ακόμα και χωρίς λάστιχα. Το LapDesk κι αυτό δεν αφήνει να γλιστρήσει το MacBook Pro μας, αλλά δεν κάνει τόσο καλή δουλειά όσο το Cooling Pad κυρίως λόγω μεγαλύτερης κλίσης.

Logitech CoolingPad N100

Είναι όμορφο σε εμφάνιση και διακριτικό, χωρίς να προσβάλει την αισθητική μας όπως άλλες πισαδούρικες λύσεις του εμπορίου. Τα πόδια μας είναι δροσερά καθόλη τη διάρκεια της χρήσης του υπολογιστή χωρίς να ιδρώνουν από την επαφή τους με το πλαστικό της συσκευής αφού κι αυτά δροσίζονται από τον ανεμιστήρα.

Το καλό που έχει το Lapdesk έναντι του Cooling Pad N100 είναι η μεγαλύτερη γωνία κλίσης (είναι πιο ψηλό), κάνοντας την χρήση του υπολογιστή στα πόδια μας πιο άνετη υπόθεση. Αλλά κατά τ' άλλα, το Cooling Pad N100 είναι ο νέος αχώριστος σύντροφος του MacBook Pro μου.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραιο review!
Ψαχνω κι εγω για cooling base, ομως σε αντιθεση με σενα, δεν το βαζω πανω στα ποδια μου αλλα κανονικα σε γραφειο.

Μιλαμε οτι ψηνεται το καημενο, θεωρω οτι θα τα φτυσει με τοση θερμοτητα.

Ταλαντευομαι αναμεσα σε αυτα:

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.806380

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.808019

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.806348

Εχω macbook pro 15αρι(c2d).

Τα 2 τελευταια ειναι ασημι, σαν το mbp.

Το 2o zalman, ειναι λιγο στερημενο στις διαστασεις, που σημαινει οτι το mbp θα εξεχει δεξια κι αριστερα, πανω απο τη βαση...δεν ειναι και πολυ καλο αισθητικα.

Το 3ο ομως ειναι τεραστιο! Οχι μονο δεν θα εξεχει το mbp, θα κολυμπαει πανω του το mbp!

Το ζητουμενο ειναι: αισθητικη και αποτελεσματικοτητα(δηλαδη να μην ακουω τον ανεμιστηρα του mbp).

Θα εκτιμουσα την προταση σου!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@Ανώνυμος Μα το Cooling Pad N100 φυσικά! Αφού είνα και για γραφείο και για τα πόδια. Και πιο φθηνό είναι από αυτά που μου δείχνεις (30 Ευρώ κάνει) και πιο όμορφο. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτά που μου δείχνεις δεν μου άρεσαν διόλου (μου φαίνονται πισάδικης κατασκευής) :(

iplaton είπε...

Σταμάτα τα reviews θα πάω να βγάλω σε λίγο Σιγαλοδάνειο!!!!!!!!!! :P
Σήμερα χτύπησα το Tuneflex και κάθομαι και το κοιτάω μέχρι να έρθει το iPhone...Πάντως το Cooling pad φαίνεται πολύ καλό!!!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@iplaton Περίμενε και συ στην ουρά για ένα iPhone 3GS. Μια πελάτισσα μου είπε μόλις ότι είναι σε έλλειψη και στην Αμερική! Ελπίζω να μην φάμε την μπανάνα.