Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Φλωρεντία όταν βρέχει

Δεν προλάβαν να περάσουν καλά καλά οι γιορτές (κατά τις οποίες βάλαμε ακριβώς 2008 κιλά) και ετοιμάζομαι για παρτέντζα. Αύριο τα ξημερώματα πετάω για άλλη μια φορά στην Ιταλία. Αυτή τη φορά στην Φλωρεντία, ίσως στην πιο όμορφη περιοχή της Ιταλίας, την Τοσκάνη. Εκεί βέβαια θα πιούμε του κόσμου τα κρασιά, θα επισκεφθούμε παραδοσιακά χωριά της Τοσκάνης και κατά τόπους οινοποιεία και όλα αυτά θα συνοδευτούν με άφθονα ζυμαρικά! Ο λόγος της επίσκεψης μου είναι μία επίδειξη μόδας (πολύ τρέντης) αλλά θα επιμηκύνουμε την παραμονή μας για 6 μέρες.

Το ξενοδοχείο που θα μένουμε είναι στο κέντρο της Φλωρεντίας, η οποία σαν πόλη είναι σε μέγεθος και πληθυσμό αντίστοιχη της Θεσσαλονίκης.

Το ξενοδοχείο έχει ασύρματη πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνο στο λόμπι. Δεν ξέρω πως γίνεται αυτό ακριβώς, αλλά θα μάθω. Το θέμα είναι ότι δεν θα είμαι εντελώς offline όλες αυτές τις μέρες. Μαζί μου φυσικά θα πάρω όλα τα απαραίτητα γκατζετούδια (βιντεοκάμερες, φωτογραφικές μηχανές, φορτιστές) αλλά και το iPod Touch και το MacBook της γυναίκας μου καστομαρισμένο με τον σκληρό δίσκο του δικού μου MacBook (ένεκα πολύ καλύτερης μπαταρίας).

Γέμισα το iPod Touch τις αγαπημένες μας ξένες τηλεοπτικές σειρές για να δούμε στις πτήσεις (πετάω με Alitalia με ενδιάμεσο σταθμό την Μαλπένσα Μιλάνου). Έλεγα πως θα αποφύγω το laptop στα ταξίδια, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα macbookάκι μετατρέπεται σε πρώτης τάξεως φορητό mediacenter, λόγω της οθόνης. Το iPod Touch όσο ίκανο και να είναι δεν παύει να είναι μόνο 3,5 ίντσες και να απαιτεί ακουστικά. Ο καιρός στην Φλωρεντία σύμφωνα με το Inaccuweather του Widget, θα είναι συνέχεια βροχερός, οπότε προβλέπω να μένουμε μέσα κανά 2 βράδια και να βλέπουμε ταινίες και σειρές στο macbook.

Φυσικά, θα γυρίσουμε 2 μέρες πριν τα Χριστούγεννα των απανταχού Macάδων (MacWorld) και την πρώτη παρουσίαση του super-duper subnotebook της Apple από τον iΒασίλη (Jobs). Μέχρι τότε, θα τριγυρνάω τις νύχτες στους δρόμους της Φλωρεντίας, ξεστομίζοντας "Scusi, dove il bar?" στους περαστικούς Ιταλούς.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλο ταξιδι και καλη διασκεδαση. Η φλωρεντια ειναι η αγαπημενη μου πολη στην ιταλια την εχω επισκεφτει 3 φορες και παντα περναγα υπεροχα.
Και εγω σε 3 ημερες πεταω για ρωμη και φυσικα δεν θα παραλειψω να κανω και μια επισκεψη στο Applestore για να ελαφρυνω της τσεπες μου.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ωχ! Λες να υπάρχει και κανά μικρό Applestorάκι και στη Φλωρεντία να ικανοποιήσω και γω τις ορέξεις μου; Μπα ε; Δε βαριέσαι. Καλά κρασιά (κυριολεκτικά όμως)! Μικρή πόλη...
Μη πάρεις και τίποτα ακριβό εσύ, σε 8 μέρες θα έχουμε φρέσκα καλούδια. Πάρε κανά φορτιστή κανά shuffle και έξω απ' την πόρτα!

Ανώνυμος είπε...

Για original Applestore δεν υπαρχει στην φλωρεντια.
Φυσικα ευκολο ειναι να κανεις και μια βολτα μεχρι την ρωμη για μια ματια.
Εαν κατεβεις ασε κανα μηνυμα να τα πουμε απο κοντα.