Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

Τι θέλω από τo Macworld 2008;


Λοιπόν η μεγάλη ώρα ήρθε. Οι ουρανοί αγάλλονται, χαίρει η φύση όλη, κάτι υπάρχει στον αέρα και τα λοιπά και τα λοιπά. Στις 7 η ώρα Ελλάδος, αρχίζει το keynote και ο Στήβουρας φοράει τα NewBalance του, το Levi's 501 του και το μαύρο turtleneck και βάζει μπαταρίες στο χειριστήριο του. Τα RSS Feedια έχουν αρπάξει φωτιά και η CPU του ΜacBook μου χτυπάει τρελλά overtime διαβάζοντας φήμες, βλέποντας photoshopped εικόνες και ακούγοντας τις επιθυμίες κάθε παλαβού mac user. Εγώ όμως είμαι άνθρωπος απλός και δεν παίρνουν εύκολα τα μυαλά μου αέρα:

Θέλω ένα τετραδιαστημικό ultracompact subnotebook που να κάνει το Asus EeeePc να φαίνεται ρετροκιτσιά. Θέλω επίσης 16GB iPhone με 3G και videorecording και ημερομηνία διάθεσης στην Ελλάδα - επιτέλους. Θέλω να έχει iChat και Skype client και θέλω λεπτομέρειες για τα 3rd party applications. Θέλω να γίνει κάτι και με το AppleTV, γιατί είναι αρκετά λούμπεν για προϊον της Apple. Κανά καινούργιο Macbookάκι me LED οθονίτσα και multitouch trackpad γιατί έχω αρχίσει και βαριέμαι το blackbook μου. Κανά κουλό νέο hardware που δεν το έχω φανταστεί, θα ήτο επιθυμητό.

Ζητάω πολλά η καψερός; To keynote θα το παρακολουθήσω από Engadget και MacRumors. Για να δούμε τι από τις προβλέψεις μου θα βγει αληθινό...

3 σχόλια:

Antonis είπε...

Αντε το τετραδιαστημικό ultracompact subnotebook το ψώνισες. Κάτι έγινε και με το appleTv, αν και δεν κατάλαβα πολλά απο το live coverage ... Για τα υπόλοιπα next time, να έχουμε και κάτι να περιμένουμε !

Ανώνυμος είπε...

Όχι μόνο το ψώνισες.... είναι αυτό το "κάτι" που πάντα κάνει τη διαφορά, ακόμη και όταν το περιμένεις...

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Προσωπικά το Macbook Air δεν με καλύπτει παιδιά. Είναι πανέμορφο, είναι ελαφρύ, αλλά...