Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2008

AppleTV 2.2 - Πολύ χρήσιμο Update!


Σήμερα το πρωί ξύπνησα με μία μάλλον άσχημη διάθεση, μάλλλον λόγω του μαχμουρλίδικου καιρού που επιτάσσει κρεββάτι και κουβερτούλα. Τη διάθεση μου έφτιαξε η είδηση της αναβάθμισης του AppleTV στην έκδοση 2.2.

Μπορεί να μην έχω AppleTV, αφού τη δουλειά του στο σαλόνι μου κάνει το απείρως πιο παραμετροποιήσιμο και χρήσιμο mac mini, αλλά έχω ένα στο κατάστημα και κάποιες ελλείψεις του στο λειτουργικό του, μου έκαναν το βίο-αβίωτο. Η έκδοση 2.2 όμως προσθέτει δύο από τα πιο χρήσιμα "χαμένα" χαρακτηριστικά κατ' εμέ:

- Δυνατότητα αναπαραγωγής λιστών με Βίντεο και επιλογή Shuffle σε αυτά! Φανταστείτε να έχετε μια λίστα με μουσικά βίντεοκλιπς και να πρέπει εσείς κάθε φορά που τελειώνει ένα βίντεοκλιπ να επιλέγετε το επόμενο για να παίξει. Σπαστικό μέχρι αηδίας; Ε, αυτό συνέβαινε όμως! Τώρα μπορείτε να αναπαράγετε μια λίστα με βίντεο καθώς και να την ανακατέψετε. Αυτή η λειτουργία που απουσίαζε στις προηγούμενες εκδόσεις και προστέθηκε σήμερα, μου έλυσε τα χέρια στο κατάστημα που θέλω να παίζει μονίμως βίντεο με Keynotes και διαφημιστικό υλικό της Apple. Επιπλέον σου δείχνει κάτω αριστερά στην οθόνη τον τίτλο του βίντεο κάθε φορά που πάει στο επόμενο κομμάτι.

- StandBy Mode. Για κάποιο ανεξήγητο λόγο, μέχρι πρώτινος δεν μπορούσες να "κοιμήσεις" ή να κλείσεις το AppleTV σου, εκτός αν το έβγαζες από την πρίζα. Όμως η συσκευή δεν δουλεύει με αέρα αλλά με ρεύμα και δεν είναι ό,τι πιο οικονομικό να δουλεύει συνέχεια, π.χ. όταν το κατάστημα είναι κλειστό. Στην έκδοση 2.2 προστέθηκε η λειτουργία StandBy που βάζει την συσκευή σε κατάσταση ύπνου. Απλά πατάτε επισταμένα το κουμπί Play του τηλεχειριστηρίου από την κεντρική οθόνη του AppleTV! Επιτέλους θα πάψω να βάζω-βγάζω την συσκευή από την πρίζα.

- Προσθήκη δημιουργίας λιστών On-The-Go και Genius! Η λειτουργία αυτή που απουσίαζε μόνο από το AppleTV και είναι στάνταρ χαρακτηριστικό του iTunes 8 και των νέων iPods και iPhone, κάνει την εμφάνιση του και στο AppleTV. Ειδικά το Genius θα με σώσει από την δημιουργία λιστών κάθε λίγο και λιγάκι για ambient μουσική στο μαγαζί.

Μέχρι στιγμής, αυτά τα νέα χαρακτηριστικά ανακάλυψα στην έκδοση 2.2 για το AppleTV και ειδικά τα 2 πρώτα λύνουν τα όποια παράπονα μου με την συσκευή. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ APPLE, WELCOME TO THE F*&^%ING PARTY!

[UPDATE]: Φαίνεται πως η χρήση του StandBy Mode με παρατεταμένη πίεση του Play στο Home Menu υπήρχε από πριν (ε είμαι φίτσουλας!). Αυτό που προστέθηκε είναι και μενού StandBy στο Settings, μιας και πολλοί (όπως εγώ) δεν ξέραμε καν ότι υπήρχε τέτοιο feature! "Tamdiu discendum est, quamdiu vivas" δηλαδή στα αντιλατινικά: Όσο ζεις, μαθαίνεις! Και mea culpa να πούμε!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα τα δούμε άραγε και στο front row αυτά?

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Δεν αποκλειέται το 10.5.6 ή κανένα "FrontRow Update" να φέρει μερικές από τις αλλαγές. Η λίστα αναπαραγωγής βίντεο είναι απαραίτητη.