Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2008

Πίσω στο Φέσιμπουκ!

Οι πιο παλιοί σε αυτό εδώ το Blog θα θυμάστε την υστερία που μ' είχε πιάσει με το FaceBook, την συνεργασία της με την Microsoft και τον τρόπο που τα προσωπικά μας δεδομένα χρησιμοποιούνται για διαφήμιση. Πιο έξαλλο με έκανε το γεγονός ότι άπαξ και γραφτείς στο FaceBook, δεν μπορείς να ξεγραφτείς, αφού δεν μπορείς επ' ουδενί να καταργήσεις τον λογαριασμό σου.

Το τελευταίο διάστημα έχω μάθει να "βάζω νερό στο κρασί μου" (σημάδι της ηλικίας μήπως) και να μην είμαι τόσο απόλυτος και "άσπρος-μαύρος". Το FaceBook, όπως και να το κάνουμε αυτή τη στιγμή, αποτελεί το νούμερο ένα εργαλείο κοινωνικής δικτύωσης. Ένας τρόπος να έρθεις σε επαφή όχι μόνο με καινούργια άτομα και παλιούς φίλους, αλλλά και γνωριμίες που μέσα από αυτές προκύπτουν επαγγελματικές συνάφειες. Και για ένα επάγγελμα σαν το δικό μου, που έρχομαι καθημερινά σε επαφή με νέο κόσμο, αυτό είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητο. Φυσικά έχω και λογαριασμό στο LinkedIn αλλά αυτό παρά-είναι business oriented.

Αποφάσισα λοιπόν να ενεργοποιήσω τον λογαριασμό στο FaceBook. Μπορείτε όλοι όσοι με διαβάζετε να με κάνετε "friend". Το προφίλ μου θα το βρείτε στην ενότητα "Περισσότερα Links" στη δεξιά στήλη της σελίδας ή απλά πατώντας σε αυτό εδώ το link.

Μπορεί το FaceBook να μην μου "κάθεται καλά", αλλά είναι ένα εργαλείο και όπως ένα φτυάρι για παράδειγμα, δεν χρειάζεται να σ' αρέσει, αρκεί να κάνει την δουλειά του. Και το FaceBook είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο "φτυάρι" του διαδικτύου. Μόνο προσοχή όσοι/ες με κάνετε add, μην μ' αρχίσετε στα γκομενέ "poke" και δαγκώματα βρυκόλακα γιατί θα φρικάρω! Αν και με το κόλλημα που έχω φάει με τη νέα σειρά του HBO, True Blood, μπορεί να αρχίσω να δρακουλίζω και εγώ!

A! Και η FaceBook εφαρμογή για το iPhone είναι φοβερή. Kαμμία σχέση με την πετσοκομμένη πρώτη εκδοχή της. Μπορείς να κάνεις σχεδόν όσα θα έκανες στο site. Τα λέμε στο FaceBook λοιπόν.

2 σχόλια:

Unknown είπε...

mporei na exei agorasei to facebook h mikromalakh alla sta grafeia tous xrisimopoioun mac
http://cultofmac.com/made-on-a-mac-facebook/3766

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ναι, το διάβασα κι εγώ. Αλλά δεν τους τιμάει ρε γμτ ότι προτίμησαν το μεγαλύτερο σακί με χρήματα. Αν επέλεγαν την Google αντί για την Microsoft, ο κόσμος θα ήταν καλύτερος. :-)