Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Θέλουμε τις παλιές μεταγλωτισμένες σειρές της ΕΡΤ, τώρα!


Με αφορμή την δημιουργία του ert.archives.gr, μου 'ρθαν οι γλυκές θύμησες της πρώτης μου νιότης, τότε που περίμενα καρτερικά το Σάββατο μεσημέρι για να δω την Οδύσσεια του Διαστήματος, αλλά και τις καθημερινές που βλέπαμε το Μυστήριο του Χρυσού Πιθήκου, την Κάντυ Κάντυ, τις περιπέτειες του Νιλς Χόλγκερσον, τον Σερίφη Γκαφατζή αλλά και τον Ιππότη της Ασφάλτου, το Πλοίο της Αγάπης κ.ο.κ.

Και φυσικά δεν είμαι ο μόνος, αφού με όσους συνομήλικους μου έχω συζητήσει γι' αυτές τις τηλεοπτικές σειρές, όλοι παθαίνουν ένα ζάβλαμα, το μάτι τους θολώνει, άρπες αρχίζουν να αρπίζουν (sic), ομίχλη καλύπτει την όραση τους και θυμούνται με νοσταλγία το πέσιμο του Άντονυ από το άλογο, τις μουτσούνες και τις σκανταλιές της Κάντυ, τον Οδυσσέα "θες να γίνεις Θεός;" και πάει λέγοντας. Μέρος της μαγείας αυτών των παλιών τηλεοπτικών σειρών και κινουμένων σχεδίων ήταν και η πολύ καλή μεταγλώττιση των προγραμμάτων!

Τόσο καιρό μετά, η ΕΡΤ ακόμα να ελεήσει να βάλει κάποιες από αυτές τις σειρές στην τηλεόραση. Τώρα με τα τρία επιπλέον ψηφιακά κανάλια δεν έχει δικαιολογία να μην το κάνει γι' αυτό έκατσα και έκανα ένα ωραιότατο petition να υπογράψουμε και να το κοινοποιήσουμε (όταν μαζευτούν αρκετές υπογραφές) στην ΕΡΤ μπας και μας κάνει το χατήρι. Υπογράψτε εδώ και στείλτε το link και σε όσους φίλους σας πιστεύετε ότι θα τους ενδιαφέρει:

Επανάληψη παλιών αγαπημένων τηλεοπτικών σειρών από την ΕΡΤ

Έτσι για να θυμόμαστε τις εποχές που ήμαστε παιδιά!

2 σχόλια:

Thodoris είπε...

"Tο μυστήριο του χρυσού πιθήκου..." τι μου θύμισες τώρα....

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ωραία πράματα ε; Με τον μονόφθαλμο Τζακ που έπαιξε ο Τζέϊκ ο πιλότος το μάτι του σκύλου του στα χαρτιά! Τι ωραίες σειρές και τι ωραίες εποχές. Είχαμε ωραία τηλέοραση τότε, τώρα όλα τηλεσκουπίδια παντού. Έχει γίνει ban η τηλεόραση από το σπίτι μου :-)