Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2007

iPod Touch τσιγγάνα, χαρτορίχτρα!

Σε καζίνο δεν έχω πατήσει ποτέ στη ζωή μου. Φαντάζομαι όμως ότι θα ήμουν σκέτη καταστροφή αφού δεν σκαμπάζω από μπλιμπλικοφρουτάκια, προπόλόττο και παμεστοίχηματα. Να όμως που από τότε που"ξεκλείδωσα" το iPod, που με χάνεις, που με βρίσκεις, το έχω ρίξει στο BlackJack (στην 21 δηλαδή για μας τους λαϊκούς).

Το iBlackJack είναι ένα από τα παιχνίδια που μπορεί να βάλει κανείς στο χακαρισμένο iPhone/iPod Touch του μέσω του Installer.app. Είναι από τις αγαπημένες μου χακεράτες εφαρμογές μαζί με το iSolitaire και το ScummVM. Η νέα έκδοση του iBlackJack υποστηρίζει και αλλαγή themes και μερικά είναι πολύ όμορφα. Δείτε εδώ φρεσκαδούρες graphics:

Το gameplay γίνεται με tap gestures και είναι πολύ φιλικό προς την χρήση. Το κασέ σου διατηρείται ακόμα κι αν κλείσετε το iBlackJack και το ξανανοίξετε, οπότε έχετε πάντα μια αίσθηση συνέχειας. Υποστηρίζονται διάφορα κόλπα όπως πενταφυλλία, ο άσσος μπορεί να είναι 1 ή 11, παίζουν όλα τα φύλλα και ορίζετε πόσες τράπουλες θα έχει η μπάνκα (καλά το είπα;) και κάθε πότε θα ανακατεύονται τα φύλλα. Το μόνο που λείπει και το τσακαλάκι ο developerας θα το βάλει, είναι η δυνατότητα να κάνεις split τους άσους.

Πολύ την έχω καταβρεί με αυτό το παιχνιδάκι! Το παίζω (το παιχνιδάκι) μανιωδώς στα λεωφορεία δίπλα από χοντρές κύριες και δυσωδείς παππούδες και δε με μέλλει τίποτα. Και τώρα που είναι και χρονιάρες μέρες, νιώθω μέσα στο κλίμα. Οδηγίες εγκατάστασης εδώ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

To εχω περασει και εγω στο Iphone και ο εθισμος ειναι τρομερος. Αλλα μου εχει κανει τρομερη αισθηση ο απλοικος χειρισμος που εχει. Τελικα η αφη ειναι το κατι αλλο.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ναι, ναι και το iSolitaire, το TTR, το Backgammon, το FiveDice, το Μines και το ScummVM μου κρατούν παρέα στο iPod Touch. Θα το σκεφτώ πολύ να το κάνω update ποτέ σε μη jailbreak μορφή.