Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2007

O Alex ξαναχτυπά!

Πριν λίγες μέρες, επικοινώνησε μαζί μου κάποιος Matthias. Συστήθηκε σαν τεχνικός της Apple, ένας από τους υπεύθυνους για τη δημιουργία της νέας φωνής του Leopard, Alex. Αιτία της επικοινωνίας στάθηκε το αστείο βιντεάκι που έκανα και έκραζα την Microsoft, το Another Blink In The Word.

Το είδε στο YouTube και κολακεύτηκε από την προσπάθεια μου, αλλά στεναχωρέθηκε με τον τρόπο που χρησιμοποίησα την φωνή, αφού έτσι όπως την έβαλα ακουγόταν πολύ flat. Μου είπε ότι υπάρχουν ειδικά switches και commands για να κάνεις τον Alex να γίνει πιο "μουσικός" στην φωνή του και σαν παράδειγμα μου έδωσε αυτό:
"We don't need [[emph -]] no: Windows Vista"

Όπου το [[emph -]] τονίζει λιγότερο ενώ το [[emph +]] τονίζει περισσότερο τις λέξεις μέσα στο κείμενο. Επίσης η άνω κάτω τελέια, είναι ένα βοηθητικό anchor για να καταλάβει ο Alex ότι η πρόταση δεν έχει τελειώσει ακόμα.

Ομολογώ ότι δεν είχα ιδέα πως υπήρχαν τέτοιες εντολές που μπορούσαν να με βοηθήσουν να κάνω πιο όμορφο τον τρόπο που "τραγουδάει" ο Alex και φυσικά στεναχωρέθηκα, αφού είδα ότι θα μπορούσα να έχω κάνει πολύ καλύτερη δουλειά. Το θετικό της όλης υπόθεσης είναι ότι ταξίδεψε αυτό το χαζό βιντεάκι που πέρασα τόσες ώρες φτιάχνοντας το, και έφτασε στα μάτια και στα αυτιά κάποιου που δουλεύει σε κάποιο γραφείο της Apple. Και όχι μόνο αυτό, αλλά αυτός ο κάποιος επικοινώνησε μαζί μου γι 'αυτό. Για μένα αυτό είναι τιμή. Βρε λες να δούμε το βιντεάκι μου στη Macworld δια χειρός Steve Jobs τον Ιανουάριο; Καλά εγώ μπορώ να συνεχίσω να ονειρεύομαι! :-)

2 σχόλια:

javapapo είπε...

αν θυμάμαι καλά το postare ο fake Steve οπότε ειναι σαν νατο ειδε και ο κανονικός!

τιγκα mac!

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Ωχ! Αν το είδε ο κανονικός, φαντάσου κράξιμο που θα έφαγα! Αυτό δεν είναι κεντραρισμένο, οι φωνές είναι χαμηλά κ.ο.κ. Θα είχα απολυθεί 7 φορές πριν καν μπω στο ασανσέρ! Αν έχεις διαβάσει το iCon: The second coming of Steve Jobs, θα ξέρεις τι εννοώ ;-)