Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

Livestation - τηλεόραση στο mac σας!

Μια εφαρμογή που έχει κάνει εδώ και καιρό την εμφάνιση της για υπολογιστές mac, είναι το Livestation. Προσφέρει επίσης αντίστοιχες εκδόσεις για το Linux και τα επαίσχυντα Windows. Το Livestation είναι μια δωρεάν εφαρμογή που σας επιτρέπει να παρακολουθήσετε τηλεόραση (ναι, έχει και Ελληνικά κανάλια) μέσω Internet.

Στις περισσότερες των περιπτώσεων η ποιότητα είναι αρκετά καλή. Απαιτείται βέβαια γρήγορη σύνδεση στο διαδίκτυο, γιατί αλλιώς η εικόνα θα "κολλάει". Από Ελληνικά κανάλια δουλεύουν μια χαρά το ΣΚΑΪ, το ALTER, η ΝΕΤ, η ΕΤ1, το Ωμέγα TV. Τα άλλα "μεγάλα" (Alpha, Αντ1, Star, ET3 κλπ.) ενώ τα έχει σαν σταθμούς, πρακτικά δε συνδέεται ποτέ σε αυτά. Φυσικά για κανάλια της NOVA, ούτε λόγος να γίνεται! Αν υπάρχει κάποιος τρόπος να τα δούμε αυτά με live-streaming, σφυρίξτε μου στα comments γιατί υποφέρω κάθε βδομάδα με την Ευρωλίγκα στο μπάσκετ :-(

Από "ξένα" κανάλια γίνεται ένας χαμός. Θα βρείτε πολλά και διάφορα για όλα τα γούστα (καλά, όχι για όλα, πονηρά μυαλά), όπως Discovery Channel, CNN (χέστηκα), MουΤουΒου κ.α. Υποστηρίζεται φυσικά δυνατότητα θέασης σε πλήρη οθόνη (σημείωση μεταφραστή: fullscreen), προσθαφαίρεση καναλιών σε λίστα με αγαπημένα, εύρεση με λέξη κλειδί κι ούτω καθεξής.

Απαιτείται δωρεάν εγγραφή στο πρόγραμμα (email και ένας κωδικός), για να καταχωρούνται οι αγαπημένες σας λίστες. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

16 σχόλια:

Ttallou είπε...

Το έχω κι εγώ το livestation και δεν εντόπισα ελληνικούς σταθμούς. Χρειάζεται κάποια ρύθμιση ή μήπως φταίει που έχω ακόμα τα επαίσχυντα Windows (θου Κύριε...) ;

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ????????
ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕΓΑΛΕ

Ανώνυμος είπε...

καλη φαση, αλλα σε μενα ενω ξεκινανε να παιζουν τα Ελληνικα καναλια μετα απο λιγο παγωνει η εικονα του καναλιου.
@ttalou για να βρεις τα Ελληνικα καναλια πρεπει πρωτα να βαλεις το προγραμμα να τα ψαξει. Αφου ανοιξεις το προγραμμα πηγαινε search και στην κατω μερια θα δεις μια μπαρουλα. Εκει γραψε το ονομα του σταθμου που θες και μετα θα σου βρει καποια που κατα πασα πιθανοτητα μεσα θα ειναι και αυτο που ψαχνεις. πατα play για να σιγουρευτεις αν ειναι αυτο και μετα πατα διπλα στο add

Ανώνυμος είπε...

Το ίδιο συνέβη και σε μένα (με τα ελληνικά κανάλια), ωστόσο δουλεύει πολύ ικανοποιητικά με τα προτεινόμενα κανάλια.

Χορεύοντας με τους ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ είπε...

Για Nova (έστω και προβληματικό) εδώ:
http://www.myp2p.eu
Πας στο live sports και επιλέγεις τον αγώνα που θέλεις να δεις. Με λίγη τύχη τα καταφέρνεις (καλό είναι να μπεις 5' πριν αρχίσει).
Α, ναι. Επειδή κάποιοι αγώνες δεν παίζουν με το media player αλλά με το Tvants, καλό είναι να το έχεις εγκαταστήσει. Το βρίσκεις εδώ:
http://rapidshare.com/files/158712675/TvantsSetup_for_Myp2p.eu.exe

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@χορεύοντας με τους αμετανόητους
Ναι, το έχω υπόψη μου το p2p.eu. Δυστυχώς απαιτεί Windows. Το έχω δοκιμάσει κατά καιρούς και μία δουλεύει μία όχι, αλλά όντως πρέπει να είναι η μόνη αξιοπρεπής διαδικτυακή λύση προς το παρόν. Σ' ευχαριστώ!

TheoCoach είπε...

Πολύ καλή εφαρμογή. Ήθελα κάτι τέτοιο στο mac μου.

Θενκς Αντώνη για άλλη μια φορά

Escozul είπε...

Κοιτα, δεν θα έλεγα "δυστυχώς". Νάναι καλά τα parallels...

Την λύση την έχουμε.
Εγώ προσωπικά αγόρασα τα par, και έβαλα τα vista σπασμένα... ;)

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@Escozul Ο σκοπός είναι όμως να βγάλουμε τα Παράθυρα έξω από τη ζωή μας και όχι να τα χρησιμοποιούμε κάθε τρεις και λίγο ;-)

Escozul είπε...

@Antonis
Κοίτα, καταλαβαίνω τι λές. "Να τα βγάλουμε από την ζωή μας"...
Δεν είμαι σίγουρος όμως οτι αυτό είναι το καλύτερο. Για ένα μικρό χρονικό διάστημα, η MS είχε ουσιαστικά την αυτοδυναμία της αγοράς. Και είδαμε τι γίνονταν με αυτό. Πρόσεξες πότε άρχισαν τα windows να γίνονται καλύτερα; Όταν ο κόσμος άρχισε να βάζει λίγο Linux, να παίρνει κανα mac...

Που το πάω λοιπόν... Γενικά πιστεύω οτι η πληροφορική σήμερα είναι ακόμα αρκετά απρόσιτη λόγω κόστους. Ρίξε μια ματιά στο σύστημα που έχεις εσύ... παραλόγως ακριβό... (χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω έτσι;)

Σαν εκπαιδευτικός φίλε αντώνη που είμαι προσπαθώ να κινήσω την αγορά προς την πλευρά της φθηνής πληροφορικής, προς τους υπολογιστές εργαλεία και μέσα εκμάθησης. Υπολογιστές με δωρεάν λειτουργικά, και κόστος γύρω ή και κάτω από 300€. Στο πλαίσιο την προηγούμενη ευδομάδα αγόρασε ο ξαδελφός μου ένα laptop με 350€ που φορούσε Windows Vista επάνω. Πόσο θα έκανε αυτό το μηχάνημα με λειτουργικό Linux?->>>>> 200€... Ποιό το πρόβλημα σε έναν τέτοιο μηχάνημα; Το Linux είναι δύσκολο να το προσεγγίσεις αν είσαι νέος χρήστης... Κάτι που δεν είναι πρόβλημα στα μεγάλα λειτουργικά της apple και της microsoft.

Σε αυτήν την εποχή βρισκόμαστε. Στην εποχή που το Linux χρειάζεται τα Vista για να γίνεται πιό εύκολο στην χρήση, το ΜacOS χρειάζεται το Linux για να γίνει όσο καλύτερο γίνεται και τα Windows χρειάζονται το MacOS για να έχουν σαν παράδειγμα κάτι που δουλεύει και το Linux για σταθερότητα.

Και οι τρεις επιλογές που έχει ο μέσος χρήστης για λειτρουγικό στο μηχάνημά του είναι ελλειπής... και γίνονται καλύτερα γιατί υπάρχουν τα άλλα... οπότε η ύπαρξη windows στον υπολογιστή μου μέσω parallels δείχνει στην Apple οτι πρέπει επιτέλους να μπορώ να τα κάνω ΟΛΑ από το MacOS... άντε πια!

Escozul είπε...

όχι ευδομάδα... εβδομάδα... typo...
soz guys.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@ Escozul Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα λες. Καλός είναι ο συναγωνισμός. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιώ Windows για κάποιο λόγο. Μιλώντας πάντα προσωπικά, δεν θέλω να έχω καμμία σχέση με τα Windows και προσπαθώ να μην έχω οποιαδήποτε επαφή μαζί τους γιατί με καταθλίβουν. Αυτό δε σημαίνει όμως ότι σε κάποιους ανθρώπους δεν αρέσουν και δεν τους βολεύουν.
Τώρα όσον αφορά το σχόλιο σου για τα "παραλόγως ακριβά" mac συστήματα μου, τα πάντα είναι θέμα προτεραιοτήτων. Για μένα οι υπολογιστές και η τεχνολογία είναι η νούμερο μου ένα ενασχόληση και με ευχαριστεί να δίνω λεφτά εκεί. Σε άλλους αρέσει η αγορά βινυλίων, βιβλίων, ρούχων ή τα "τρώει" στα μπουζούκια και στις διασκεδάσεις. Στην τελική χρήματα τους είναι και τα ξοδεύουν όπως κρίνουν αυτοί σκόπιμο. Εγώ δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν και ούτε θεωρώ ότι ένας iMac π.χ. τον 1000 Ευρώ συγκρίνεται με ένα κουτί από το πλαίσιο των 300 Ευρώ. Για μένα, αυτά τα 300 Ευρώ είναι πεταμένα λεφτά, για άλλους τα 1000 Ευρώ που ζητάει ένας iMac είναι πεταμένα λεφτά. Είπαμε, προτεραιότητες.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Επίσης οι Mac δεν χρησιμοποιούν το Linux αλλά βασίζονται στο Unix, κάτι που ισχύει και στο Linux. Θα μπορούσες να πεις λοιπόν ότι είναι ξαδέλφια, αλλά σε καμμία περίπτωση η Apple δε χρησιμοποιεί κώδικα του Linux.

Escozul είπε...

Εμ.. οχι, δεν είπα οτι χρησιμοποιεί το Linux. Εννοούσα οτι σαν σοβαρότητα λειτουργικού έχει το Linux για να το κρατάει... ας πούμε ανταγωνιστικό.
Και λέω Linux, γιατί το Unix είναι τόσο πίσω μας πιά που δεν νομίζω οτι σε εφαρμογή του στα νέα συστήματα υπολογιστών θα υπήρχαν πολλές αποκλίσεις από την αρχική του μορφή. Μην ξεχνάμε εξάλου οτι και το Linux πάνω στο Unix βασίστικε.

Το "παραλόγως ακριβό" που είπα το ήξερα οτι θα παρεξηγούταν. Δεν το εννοούσα έτσι. Και το δικό μου σύστημα είναι αρκετά "τσουχτερό". Και έχω και το iphone μου, και τα 2 Laptop... Ας τα να πάνε... :P. Δεν μιλάω για κάποιους ανθρώπους που έχουν την τρέλα τους και την τιμούνε... μιλώ γενικά για την αγορά των υπολογιστών και την σχέση τους με όλους τους καταναλωτές. Δεν πρέπει να έχουν Η/Υ μόνο όσοι έχουν τρέλα. Νομίζω οτι πρέπει να έχουν όλοι και σε κύριο λόγο, οι νέοι. Οι νέοι όμως δεν έχουν τους δικούς τους πόρους. Εκεί είναι που λέω οτι πρέπει να προσπαθήσουμε να πιέσουμε τις εταιρίες πληροφορικής να μας παρέχουν φτηνότερα μηχανήματα. Τα χρήματα που δίνεις εσύ και εγώ για το μηχάνημά μας, δεν τα βρίσκω πεταγμένα λεφτά. Σίγουρα έχεις στα χέρια σου ένα άριστο μηχάνημα. Για τους ανθρώπους στους οποίους εγώ παρουσιάζω την πληροφορική, θέλω να έχω την δυνατότητα να την παρουσιάζω σαν κάτι προσιτό. Γιατί πιστεύω οτι είναι προσιτή.

The Berner είπε...

Εμενα πολλα καναλια δε μου παιζουν... ΝΕΤ ας πουμε... Εχεις τιποτα για ΝΕΤ;

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@The Berner Αυτό είναι το κακό με το LiveStation. Τα κανάλια δεν εκπέμπουν επίσημα στο Ιnternet αλλά μέσω απλών χρηστών και έτσι πολλές φορές κανάλια που λειτουργούσαν ένα διάστημα δεν λειτουργούν πάντα. Όντως η ΝΕΤ τώρα δεν "εκπέμπει"...