Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2008

Τεκνοποιούνται αβέρτα οι Western Digital MyBook

Για να σας δώσω μια δωρεάν συμβουλή: Ό,τι και να κάνετε ΜΗΝ αναβαθμίσετε ποτέ το Firmware των εξωτερικών δίσκων Western Digital MyBook. Το σίγουρο είναι ότι θα φάτε μεγάλη ήττα. Αυτό έπαθα εγώ που είχα την φαεινή έμπνευση να αναβαθμίσω και τους 3 εξωτερικούς δίσκους MyBook Home Edition (με εξόδους USB, Firewire, eSata) και τώρα δουλεύει σωστά μόνο ο ένας και αυτός με USB. Δεν μπορώ δηλαδή να έχω πρόσβαση σε 2,75TB δεδομένα!

Mετα την αναβάθμιση των δίσκων, αυτοί κολλούσαν μέσα σε μια ώρα και έπρεπε να τους βγάλω από την πρίζα. Το Firmware που έχει η Western Digital στους servers της είναι το 1.028 και είναι αυτό που μου έκλεισε το σπίτι. Με Firewire σύνδεση οι δίσκοι πολύ απλά δε δουλεύουν καθόλου, ενώ με USB κολλάνε κάθε λίγο και λιγάκι. Έκανα 2-3 φορές την αναβάθμιση του firmware μπας και "στρώσουν" αλλά τίποτα... Τζίφος. Τον παίρνει η Western Digital.

Mια γρήγορη αναζήτηση στο Google και θα βρείτε χιλιάδες με προβλήματα με τους δίσκους Western Digital MyBook ενώ οι περισσότεροι είχαν προβλήματα μετά την αναβάθμιση... Έστειλα email στην τεχνική υποστήριξη της Western Digital και περιμένω απάντηση αλλά δεν νομίζω να βγει κάποια άκρη. Αν θέλω πλέον να έχω πρόσβαση στις ταινίες, στην μουσική μου και στις φωτογραφίες μου, ο μόνος τρόπος είναι να ξεκοιλιάσω τους ΜyBook και να βάλω τους δίσκους σε άλλα casings ή να τους βάλω μέσα σε έναν Μac Pro. Mαντέψτε ποιόν τρόπο διάλεξα!

6 σχόλια:

Antonis είπε...

Γία κοιτα λίγο αυτο αδελφε, αν δεν το έχεις κανει ακομα : http://do0g.blogspot.com/2008/03/how-to-recover-from-failed-mybook.html

Καλή τύχη

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Λοιπόν, έπεσα πάνω σε αυτό το post που αναφέρεις και το λίνκι που δίνει για το firmware είναι ακόμα ζωντανό. Είναι όμως πολύ παλιό το Firmware και κώλωσα να το εφαρμόσω μην καταστρέψω τελιώς τους δίσκους. Περιμένω να δω τί θα μου απαντήσουν από την Τεχνική Υποστήριξη της Western Digital και βλέποντας και κάνοντας. Κρίμα, γιατί πολύ τους είχα βολευτεί τους δίσκους...

George είπε...

έχω και εγώ έναν western digital 320GB και δεν έχω κάνει update γιατί απλά δεν ξέρω πως γίνεται XD
Πάντως έχω ακούσει από πολλούς ότι έχουν προβλήματα και χαλάνε.Ο επόμενος σκληρός μου είναι Lacie στα 750GB όπου είναι ταχύτερος από τον WD.Ο WD τώρα αρχίζει και κολλάει λίγο αλλά όλα καλά.

Μερικές φορές μετά την αγορά του Lacie άρχισε ο WD και μου έδειχνει τους φακέλους με ιερογλυφικά και δεν μπορούσα να ανοίξω κανένα αρχείο.Μετά από μια ανασυγκρότηση που κράτησε 8 και ώρες :P όλα είναι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Οι WD ext. HDD δεν φιμηζονται για την ποιοτητα τους... τουλαχιστον οι μικροι : μερχι 500 gb.Π
Προσωπικα, ως παθων,μπορει να ξανα αγορασω WD μετα απο καμια 5 ετια.. αρκετες μουτζες μαζεψα για φετος.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

@george @ανώνυμος. Ωραία. Βλέπω, όλοι μας με θετικές εμπειρίες από WD... Καλά πάμε. Η τεχνική της υποστήριξη μου είπε αν έχω τον δίσκο σε πολύμπριζο, να τον βάλω πάνω σε πρίζα σκέτο. Βέβαια, τόσον καιρό δεν είχε πρόβλημα με το πολύμπριζο, μετά το update το απέκτησε. Όπως και να έχει θα το δοκιμάσω - δεν έχω τίποτε να χάσω...

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστώ για την προειδοποίηση (αλλά λυπάμαι για τους δίσκους σου). Έχω κατεβάσει το Firmware update εδώ και λίγο καιρό, αλλά βαριέμαι την διαδικασία που θέλει για την εγκατάστασή του και κάθε φορά το αναβάλλω! Τώρα θα πάει στα σκουπίδια...