Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Automator εφαρμογή για ξένες τηλεοπτικές σειρές


Αν υπήρχαν βραβεία για την πιο άχρηστη εφαρμογή του Automator, σίγουρα η εφαρμογούλα που έφτιαξα θα ήταν από τις υποψήφιες. Εμένα όμως με βόλεψε και μου καλύπτει μια πάγια ανάγκη αφού γλιτώνω πολύ χρόνο. Και εξηγούμαι

Το Πρόβλημα: Βλέπω πολλές Αμερικάνικες τηλεοπτικές σειρές που κατεβάζω από διάφορα torrents αυτοματοποιημένα μέσω του εξαίρετου TVShows. Τα αρχεία αυτά κατεβαίνουν στον δίσκο μου και έχουν κουλά ονόματα όπως: Heroes.s02e06.hdtv.XviD-LOL.avi. Αυτά τα μαζεύω με το χρόνο και μόλις μαζευτούν αρκετά και κατεβάσω τους υπότιτλους, τα κάνω ένα DVDάκι. Πριν τα κάνω DVD όμως τα μετονομάζω στο φορματ <νούμερο επεισοδίου> <τίτλος επεισοδίου>.avi.
Μέχρι τώρα πήγαινα στο TV.com στην αντίστοιχη σειρά και μία - μία έβλεπα τους τίτλους και μετονόμαζα τα αρχεία. Πολύ δουλειά ειδικά αν πρέπει να ανατρέξεις σε πολλές σελίδες για πολλές σειρές.

Η λύση: Το Automator υποτίθεται ότι αυτοματοποιεί βαρετές εργασίες που χρειάζεται να επαναλαμβάνει κάποιος. Σκέφτηκα πως θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω για την επίλυση του παραπάνω προβλήματος. Και κατά μεγάλο ποσοστό το κατάφερα με ένα σχετικά απλό automator script. Αυτό που κάνει είναι το εξής: Ψάχνει τις σελίδες του epguides.com για τις σειρές που του έχω ορίσει (29 ζωή να έχουν), οι οποίες μπορούν να ενεργοποιηθούν / απενεργοποιηθούν κατά βούληση. Παίρνει το κείμενο από αυτές τις σελίδες και το συνδυάζει σε ένα αρχείο txt που λέγεται EpGuides και που σώζεται στο desktop μου.
Κατόπιν είναι απλά θέμα ενός find στο text αρχείο ανά όνομα σειράς για να βρώ τους τίτλους των επεισοδίων και να μετονομάσω τα αρχεία. Γλιτώνω δηλαδή όλα αυτά τα κλικ και τα loading times του Safari, αφού έχω ένα αρχείο text έτοιμο με όλα τα στοιχεία που μου χρειάζονται.

Αυτό το Automator script μπορείτε να το βρείτε εδώ και να το παραμετροποιήσετε πολύ εύκολα για τις δικές σας ανάγκες. Το έκανα στο Automator του Leopard και δεν ξέρω αν δουλεύει σε Tiger.

Επόμενο βήμα είναι να βρω έναν αυτοματοποιημένο τρόπο να κατεβαίνουν και οι αγγλικοί υπότιτλοι των σειρών. Είμαι τεμπελάκος τελικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: