Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

Κλείσε την TV, μπήκαν μέσα της τα blogs!


Είναι καλό τα blogs να γίνονται σούπα; Να διαφημίζονται στην τηλεόραση; Να είναι το trendy segment ενός δελτίου ειδήσεων; Μήπως όταν κάτι παρουσιάζεται από τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης απομυθοποιείται και πεθαίνει; Αφορμή για τη σημερινή μου γκρίνια στάθηκε η παρουσίαση κάποιων blogs στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ.

Δεν θέλω να πιστέψετε ότι ζηλεύω την δόξα των παιδιών, γιατί όσοι με ξέρουν, γνωρίζουν ότι δεν έχω πραγματικά καμία επιδίωξη να γίνω "γνωστός". Αλλίμονο μου αν περιμένω από την τηλεόραση να μου προβάλει το Τσουτσουνάκι, ας πούμε (θα είχε πολύ γέλιο να τους ακούς να προσπαθούν να το καλουπώσουν και να του βάλουν ταμπέλα πάντως!). Αν ήθελα να γίνω γνωστός θα διάλεγα να κάνω blogs πιο βατά με την καθημερινότητα του Έλληνα. Αλλά αφού κάτι τέτοιο δεν μου ταιριάζει, δεν το κάνω.

Για μένα η Τηλεόραση είναι το μέσο των γονιών μας και των προηγούμενων γενιών και το Internet το δικό μας μέσο. Δεν το θέτω ηλικιακά γιατί δεν έχει πραγματικά σχέση, αλλά πολιτισμικά. Η τηλεόραση και τα blogs είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Η τηλέοραση έχει σαν "πελάτη" του τον εξημερωμένο χαμηλότερο κοινό παρονομαστή, την βάση που λέμε και τα blogs έχουν σαν βάση όποιον γουστάρει να τους διαβάζει, στοχευμένη κίνηση δηλαδή. Αν περιμέναμε από την τηλεόραση να μας πει για blogs όπως το Engadget, ζήτω που καήκαμε.

Τέλος, να πω προς υπεράσπιση του ΣΚΑΪ, πως αν και δεν παρακολουθώ τηλεόραση, έχω μάθει πως χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αρκετά και τις υπηρεσίες του (π.χ. YouTube). Άρα το εν λόγω "κομμάτι" των ειδήσεων δεν αμφισβητείται ως προς τις προθέσεις του. Αν το έδειχνε το Star ας πούμε, θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα, αφού εκεί όταν αναφέρουν τη λέξη Internet, συνοδεύεται από λέξεις όπως "σατανισμός", "666" και τα λοιπά χλιαρά... Εκεί ναι, θα ήταν ντροπή να παρουσιαστεί το blog σου στο δελτίο ειδήσεων τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: