Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2007

GoMac.gr Widget

Με το Dashcode του Leopard είναι υπόθεση ολίγων λεπτών να δημιουργήσει κάποιος για το site του ένα Widget και αυτός ο κάποιος είμαι εγώ. Για να μη χάνετε τις δημοσιεύσεις του Gomac.gr ιδού το widgetάκι μου με ελάχιστες απαιτήσεις υπολογιστή Μac με λειτουργικό 10.4.3 και άνω:
Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ. Αν αναρωτιέστε για την επιλογή της παλέτας Καφέ / Πορτοκαλί / Κίτρινο / Λευκό, αντί για τα χρώματα του site Γαλάζιο / Λευκό / Μαύρο, δεν έχετε παρά να κάνετε Ctrl + Option + Command + 8 ενώ το βλέπετε και να δείτε τα παραπάνω χρώματα. Ωραίο Easter-egg ε; (Πλέον το χρώμα είναι μπλε, δείτε Update2).

Μερικές σύντομες οδηγίες χρήσης:
Το GoMac.gr Blog Widget περιέχει τις τελευταίες δημοσιεύσεις αυτού του Blog και ανανεώνεται με νέες δημοσιεύσεις αυτόματα. Εναλλακτικά μπορείτε να πατήσετε το κουμπί "Ανανέωση" κάτω δεξιά για να επιβάλλετε μια χειροκίνητη ανανέωση. Για να δείτε ολόκληρη τη δημοσίευση, πατήστε πάνω στο τίτλο της δημοσίευσης. Πάνω δεξιά υπάρχει ένα search box. Εισάγετε κάποια λέξη κλειδί, πιέστε Enter και θα μεταφερθείτε στη σελίδα του blog με τα αποτελέσματα της εύρεσης.
Το πίσω μέρος του Widget θα το δείτε αν πατήσετε το "i" κάτω δεξιά. Στο πίσω μέρος μπορείτε να παραμετροποιήσετε το μέγεθος του κειμένου της δημοσίεσης από το πεδίο "Μήκος Άρθρου". Για να δείτε αν υπάρχει κάποια καινούργια έκδοση του widget, κάντε αριστερό κλικ στο κείμενο που αναφέρει την έκδοση του widget (π.χ. Έκδοση 1.2). Για να μου στείλετε κάποιο email κάντε κλικ πάνω στο όνομα μου. Αυτά.

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ]: Νέα έκδοση (1.2) με δυνατότητα εύρεσης λέξεων-κλειδιών στο Blog.

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 22/12]: Το widget του Gomac.gr Blog μπήκε και στην σελίδα της Apple, στο κατάλογο με τα widgets, εδώ! Γιούπι, είμαι developer :-D

[ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 2/2]: Το widget ανανεώθηκε στην έκδοση 1.3. Αλλαγή χρώματος (in μπλε, out καφέ) και χρήση νέου summary feed για να μπορώ να έχω full RSS feed στο κανονικό blog. Μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: