Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Torrentοβασανάκι μου (AKA: Torrentοβατραχάκι μου)


Οι δύο τρεις τελευταίες εκδόσεις του Transmission, του δημοφιλούς open source προγράμματος για κατέβασμα torrents για mac (και όχι μόνο), έχουν ένα τρελό bug που γονατίζουν τα περισότερα routers και τη σύνδεση με το Internet μέσα σε δύο λεπτά. Το ίδιο συμβαίνει και με το Xtorrent του φίτσουλα του Watanabe που δανείζεται τον κώδικα του από το Transmission.
Τα δύο αυτά προγράμματα χρησιμοποιώ αποκλειστικά για να κατεβάζω torrents και είχα πολλά και μεγάλα προβλήματα. Ξέρεις τι είναι να έχεις Forthnet double play με ταχύτητες μάρκετινγκ εώς 24mbit, να κάνεις restart το router, σε 5 λεπτά να μη κουνιέται φύλλο και να μη ξέρεις τι φταίει;

Στην αρχή θεώρησα πως τα φτυσε το ρουτεράκι (USR9102) και έβαλα το παλιό μου που είχα για ADSL (Speedtouch 510). Αυτό ήταν πιο σταθερό αλλά πάλι μου έκανε κολλήματα και η ταχύτητα μου περιοριζόταν στα 8mbit. Πήγα λοιπόν και πήρα το Linksys AM200 και μετά ξανάρχισαν τα κολλήματα, πιο σποραδικά μεν από ότι με το USR9102 αλλά το ίδιο έντονα. Και εκεί που ήμουν έτοιμος να δηλώσω βλάβη, βγαίνει στο ΜacUpdate το Transmission 0.93 που διορθώνει το πρόβλημα του "router death"! Μπαίνω στα φόρουμ του Transmission και όντως πάρα πολλοί χρήστες αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα με μένα! Κατέβασα το Transmission 0.93 αλλά τα προβλήματα δεν σταμάτησαν και εξακολουθώ να έχω πρόβλημα και με το XTorrent.
Τι να κάνω, τι να κάνω, αποφάσισα να επιστρέψω στο Azureus, το οποίο το απέφευγα κυρίως λόγω Ιnterface. Mου θυμίζει σα να έχω Windows στο mac μου - το ίδιο πράγμα μου συμβαίνει και με το aMule και είναι και τα δύο Java εφαρμογές. Επιπλέον το Azureus πρέπει να του αφιερώσεις αρκετό χρόνο για να το παραμετροποιήσεις σωστά και χάνεσαι στα δαιδαλώδεις μενού του - καθόλου mac-like εφαρμογή.

Με τα πολλά το σέταρα, έβαλα και το widget αυτό για να ελέγχω το Azureus του Mac mini μου από το Macbook μου και μέχρι στιγμής όλα καλά. Ούτε κολλήματα στο router και έχω και τρελλές ταχύτητες. Διότι, τί να το κάνεις το μουράτο interface (XTorrent και Transmission) όταν ο κώδικας του "πάσχει"; Επιπλέον, το μTorrent που θα έβγαινε για mac, σταμάτησε το development του γιατί παραιτήθηκε ο προγραμματιστής που το είχε αναλάβει!

Δεν ξέρω αν κι εσείς αντιμετωπίζετε πρόβλημα με τη σύνδεση σας στο Internet τώρα τελευταία. Αν ναι, τότε απενεργοποιήστε το Transmission και το XTorrent προτού μπείτε στον κόπο να αγοράσετε ρούτερ ή ακόμα χειρότερα να μπλέξετε με την τηλεφωνική υποστήριξη του ISP σας.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρησιμοποιώ το Transmission εδώ και καιρό, σε όλες τις εκδόσεις του, και μου κάνει εντύπωση το σχόλιό σου γιατί δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοια προβλήματα. Έχω το Speedtouch 530, όπως και συ, συνδεδεμένο με το Airport Base Station.

Αντώνης Σιγάλας είπε...

Τι να πω; Ξέρω γω; Αν δεις στο φόρουμ του Transmission είναι πολλοί οι καμμένοι σαν και μένα. Με το Speedtouch η αλήθεια είναι ότι κόλλαγε σπάνια, αλλά με περιόριζε στα 8Mbit αντί για τα 17Mbit που θεωρητικά μου δίνει η Forthnet.
Γενικά κάνω πολύ χρήση torrents. Αυτή τη στιγμή κάνω seed 10 αρχεία και καθημερινά κατεβάζω 4-5 αρχεία video. Μήπως αν του κάνεις "βαριά" χρήση να έχεις περισσότερα προβλήματα...
Τώρα έχω το Linksys AM200 συνδεδεμένο στο Airport Extreme n, λειτουργώ Azureus και όλα καλά, όλα ανθηρά.
Παρακολουθώ το Transmission από κοντά, στα φόρουμ, αλλά η αλήθεια είναι ότι πλέον το Azureus, αφου παιδεύτηκα αρκετά μαζί του, το έχω βολευτεί. Ειδικα το WebUI plugin και το widget είναι κορυφή για μένα που κατεβάζω από το macmini, αλλά δουλεύω κυρίως με το macbook μου.